تابلوبرق

۳۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی مراکز خرید در جزیره کیش,آشنایی با مراکز خرید در جزیره کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از جذاب‌ترین، مهیج‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری ایران شناخته می‌شود. این جزیره یکی از مهم‌ترین شهرهای استان هرمزگان بوده و در کرانه‌های جنوبی خلیج فارس واقع شده است.

خیلی از افراد و گردشگران ایرانی و خارجی برای اینکه سفر راحتی را به کیش داشته باشند، از تورهای مختلف کیش استفاده می‎کنند. پس از ساکنین شهر تهران، بیشترین متقاضیان تورهای کیش را افراد ساکن مشهد تشکیل می‌دهند.

به همین دلیل است که انواع مختلفی از تور کیش از مشهد به وجود آمده است که قیمت و امکانات مختلفی را ارائه می‌کنند. هر گردشگری می‌تواند با توجه به امکانات و بودجه‌ای که دارد، یکی از انواع تور کیش از مشهد را انتخاب کرده و سفر خوبی را تجربه کند.

یکی از شرکت‌های ارائه دهنده تورهای کیش از مشهد، همسفر گشت است که تورهایی با قیمت‌ها و امکانات مختلفی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین هر کدام از تورهای مدنظر خود را رزرو نمایید.

معرفی مراکز خرید در جزیره کیش

یکی از جذاب‌ترین تفریحات در جزیره کیش، مراجعه به مراکز خرید است. این جزیره دارای مراکز خرید مختلفی است که گردشگران می‌توانند به آن‌ها مراجعه کرده و انواع کالای مختلف را خریداری کنند.

در این بخش شما را  با تعدادی از مراکز خرید در جزیره کیش آشنا خواهیم کرد:

بازار مرکز تجاری کیش

یکی از بزرگترین و زیباترین بازارهای جزیره کیش، بازار مرکز تجاری است. این بازار بیش از 20 سال است که در شرق جزیره کیش واقع شده و به دلیل نزدیک بودن به هتل‌ها و داشتن مراکز خرید متعدد، جزء پرطرفدارترین بازارهای کیش محسوب می‌شود.

بازار مرکز تجاری دارای 4 طبقه و 479 غرفه است که در آن‌ها محصولات و اجناسی در زمینه های لباس، ساعت، عینک، کیف و کفش، لوازم‌خانگی، لوازم الکترونیکی فروخته شده و خدمات مشاوره املاک ارائه می‌شود. هم‌چنین این بازار دارای یک رستوران گردان و چند کافی‌شاپ و فست فود نیز می‌باشد.

آدرس مرکز تجاری کیش: کیش، خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی، بازار مجتمع مرکز تجاری کیش

ساعات کار مرکز تجاری کیش: از 9 الی 13 و 17 الی 22:30

شماره تماس مرکز تجاری کیش: ۴۴۴۵۲۵۷۵ -۰۷۶

مرکز خرید دامون

به عنوان یکی از لوکس‌ترین بازارهای جزیره می‌توان به مرکز خرید دامون اشاره نمود. دامون 10 سال گذشته ساخته شده و دارای دو طبقه با زیربنای 13000 مترمربع، 98 غرفه تجاری و 10 غرفه خدماتی است.

درست است که این مرکز خرید از سایر مکان‌های تفریحی دور است ولی به علت نزدیک بودن به ساحل و داشتن رستوران‌های مختلف، طرفداران زیادی دارد. هم‌چنین دامون داری یک پیست اسکی روی یخ است که باعث شده به عنوان یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید شناخته شود.

معماری و نور پردازی این مرکز خرید به قدری جذاب است که افراد بدون قصد خرید هم به آن مراجعه می‌کنند تا از این مکان جذاب دیدن نمایند.

آدرس مرکز خرید دامون کیش: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون کیش

ساعات کار مرکز خرید دامون کیش: از 10 الی 14 و 18 الی 22:30

شماره تماس مرکز خرید دامون کیش: ۴۴۴۵۹۱۹۳ -۰۷۶

مرکز خرید مروارید

معماری مرکز خرید مروارید به سبک دوران هخامنشیان است که در کنار قیمت بسیار مناسب اجناس، باعث شده به یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید جزیره کیش تبدیل شود.

راهروهای این پاساژ که تعداد آن به 8 عدد می‌رسد با نام‌های جذاب ایرانی مانند پرسپولیس، آپادانا، آریا، تیسفون و … نام گذاری شده است. لازم به ذکر است که مرکز خرید مروارید دارای 12 درب خروجی نیز می‌باشد.

مساحت مروارید 29000 متر مربع بوده که در یک طبقه و در سال 1373 ساخته شده است. لوازم‌خانگی، پوشاک، لوازم‌آرایش و بهداشتی، وسایل آشپزخانه، اسباب‌بازی، مواد غذایی و ... محصولاتی هستند که در 208 غرفه آن فروخته می‌شوند.

حتی اگر قصد خرید ندارید پیشنهاد می‌کنیم به رستوران‌ها و کافی شاپ‌های موجود در این پاساژ زیبا سر بزنید و از موسیقی زنده شبانه نهایت لذت را ببرید.

مهم‌ترین شهرهای استان هرمزگان,بازار مرجان کیش,آدرس بازار پانیذ کیش

آدرس مرکز خرید مروارید کیش: کیش، بلوار مروارید، مرکز خرید مروارید کیش

ساعت کار مرکز خرید مروارید کیش: همه‌روزه از ساعت 9:30 صبح تا 13:30 و 17 تا 22:30

شماره تماس مرکز خرید مروارید کیش: ۴۴۴۵۸۸۸۸ -۰۷۶

بازار زیتون کیش

بازار زیتون دارای 7000 مترمربع و 108 واحد تجاری در دو طبقه است که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید جزیره کیش شناخه می‌شود. معماری این بازار به صورت زاویه دار بوده و نمایی زیتونی رنگ دارد.

مهم‌ترین مزیت بازار زیتون این است که قیمت اجناس آن بسیار ارزان‌تر از بسیاری از پاساژهای دیگر بوده و به مسافران این امکان را می‌دهد که بتوانند بهترین خرید را داشته باشند. هم‌چنین اگر به دنبال عطر و ادکلن با قیمت مناسب هستید، می‌توانید به زیتون مراجعه کنید.

توجه به این نکته ضروری است که اگر هدف سفر شما به کیش تنها خرید کردن بوده است، می‌توانید به این بازار و مراکز خریدی مانند مرکز تجاری کیش، پانیذ و پردیس ۱ و ۲ مراجعه کنید. برای اقامت نیز می‌توانید هتل پارسیان را انتخاب نمایید که فاصله کمی تا این بازارها دارد.

آدرس بازار زیتون کیش: کیش، خیابان فردوسی، بلوار ساحل، بازار زیتون

ساعات کار بازار زیتون کیش:از ساعت ۹ صبح الی 22

شماره تماس بازار زیتون کیش: ۰۷۶-۴۴۴۲۴۱۶۰

بازار پانیذ کیش

یکی دیگر از مراکر خرید کیش که در سال 1377 ساخته شده، بازار پانیذ است. این بازار دارای بیش از 200 غرفه در دو طبقه بوده و در خیابان فردوسی واقع شده است.

شما می‌توانید انواع لوازم‌خانگی، پوشاک، وسایل آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و مواد غذایی را از این پاساژ تهیه کنید و از نمازخانه، بانک، کافی نت، خودپرداز، رستوران و کافی‌شاپ برای رسیدگی به امور مالی و استراحت، استفاده نمایید.

خیل از گردشگران سوغاتی‌هایی مانند قهره یا شکلات را با قیمت مناسبی از این پاساژ خریداری می‌نمایند.

آدرس بازار پانیذ کیش: کیش، خیابان فردوسی، جنب هایپر مارکت

ساعات کاری بازار پانیذ کیش: از ۹ صبح تا ۲۲:۰۰ شب

شماره تماس بازار پانیذ کیش: ۴۴۴۲۰۰۲۵ -۰۷۶

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش با معماری جذاب و خیره کننده خود جزء قدیمی‌ترین بازارهای کیش است که دارای 260 واحد تجاری و مسکونی و آب نمایی به ارتفاع 50 متر بوده و با 420 پروژکتور نورپردازی شده است.

از جذابیت‌های این بازار می‌توان به نزدیکی آن به سواحل مرجانی و داشتن یک آکواریوم با 800 گونه ماهی و آبزی مختلف اشاره نمود.

آدرس بازار مرجان کیش: کیش، جاده جهان، بازار مرجان کیش

ساعات کار بازار مرجان کیش: از ۹ صبح تا ۲۲:۳۰ شب

شماره تماس بازار مرجان کیش: ۰۷۶-۴۴۴۴۲۰۹۰

منبع

  • saman dini
  • ۰
  • ۰

 

امروزه عینک آفتاب بخش جدا نشدنی از استایل افراد است و اگر برای شما هم جالب باشد که بدانید گران‌ترین عینک‌های آفتابی در دنیا را چه برندی تولید می‌کند و چرا انقدر گران هستند، خواندن این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

عینک آفتابی برند کارتیر (Cartier Paris)
برند کارتیر جز معروف‌ترین تولید کنندگان اکسسوری است. عموما عینک‌های آفتابی را از جنس تیتانیوم، پلاستیک، استات و غیره می‌سازند؛ اما برند کارتیر عینک افتابی خود را از طلای ۱۸ عیار می‌سازد که همین امر باعث می‌شود جز لوکس‌ترین و گران‌ترین عینک‌های آفتابی قرار بگیرد. حدود قیمت این عینک ۲۵۰۰۰ دلار است که حقیقتا مبلغ بسیار زیادی است. مدل‌های دیگری از عینک‌های آفتابی وجود دارد که در اطراف فریم عینک در حدود ۱۸۰ الماس کار شده است و جز گران‌ترین اکسسوری‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید.

عینک آفتابی برند لوگانو (Lugano)
در فریم طلایی این عینک از الماس صورتی ۸۵.۲ قیراطی استفاده شده است. این عینک در طرح پلنگی از الماس‌های ۵۹.۳ قیراطی زرد و سیاه استفاده کرده و به همین دلیل است که از گران‌ترین عینک‌های دنیا محسوب می‌شود. در واقع این عینک حدود ۲۷۰۰۰ دلار قیمت دارد. برند لوگانو در تلاش است تا برای ساخت عینک‌های خود از بزرگ‌ترین و خاص‌ترین سنگ‌ها استفاده کند و با استفاده از طراحان و حرفه‌ای و بسیار ماهر خود جایگاه ویژه‌ای در دنیا برای خود کسب کند.

عینک آفتابی گلد وود (Gold & Wood)
عینک‌های ساخته شده از چوب و طلا هنر دست طراحان و تولیدکنندگان برند گلد وود است. این برند برای ساخت عینک خود از چوب‌های بسیار ارزشمند و الیاف کربن استفاده می‌کند و قاب‌های طلا و چوب با طراحی اختصاصی گلد وود بسیار مورد توجه طرفداران اکسسوری‌های گران قیمت قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد عینک‌های گلد وود استفاده از ۱۲ نوع چوب ارزنده و قرار دادن ابریشم روی آن است. همچنین در طراحی این عینک‌ها از فیبر کربن، شاخ جامد و ۱۱۹ عدد الماس استفاده شده است که آن را در لیست گران قیمت‌ترین عینک آفتابی‌های دنیا قرار می‌دهد.

عینک آفتابی بولگاری (Bvlgari)
استفاده از طلا سفیر ۱۸ عیار، الماس و یاقوت کبود در ساخت عینک آفتابی‌های برند بولگاری از دلایل گرانی آن است. اما از دیگر ویژگی‌های عینک ۵۹۰۰۰ دلاری بولگاری استفاده از سایر جواهرات بر روی استات سیاه و جزئیات طلایی آن است. البته جالب است بدانید برند بولگاری به غیر از عینک آفتابی تولید کننده لباس، لوازم جانبی و جواهرات لوکس است.

عینک آفتابی لاکچریتور (luxuriator)
لاین تولید عینک آفتابی شرکت فرانکو در سال ۲۰۰۴ ایجاد شد. پیش از این شرکت فرانکو در آمریکا مشغول تولید کیف بود. عینک آفتابی‌های ساخت این شرکت دست ساز هستند و برای ساخت آن‌ها از الماس سنگ فرش در قاب فلزی طلایی یا سفید استفاده شده است. این عینک در شرکت فرانکو دارای نسخه میناکاری شده نیز می‌باشد. پوشش لنز این عینک دارای ویژگی‌هایی همچون ضد انعکاس بودن، فلاش آینه‌ای، فتوکروم و پلاریزه است.

عینک کارتیر (Cartier Panthers Points)
حتما شما هم نام کارتیه را تا به امروز در میان برندهای لوکس دنیا شنیده‌اید. این شرکت نام آشنا در حال تولید جواهرات، لوازم جانبی و ساعت است. این مدل از عینک که در شرکت کارتیه تولید شده است به دلیل طرح پلنگی آن به این نام شناخته می‌شود. احتمالا عینک‌های دیگر این برند تا به این حد گران نباشند؛ اما این مدل خاص به دلیل پلنگ خمیده‌ای که روی فریم آن طراحی شده و بسیار خاص می‌باشد، قیمت بالایی هم دارد. تنها پلنگ آن نمی‌تواند این عینک را در لیست گران قیمت‌ترین عینک آفتابی‌های دنیا قرار دهد؛ استفاده از طلای ۱۸ عیار، ۵۶۰ الماس تراشخورده و ۶۴۵ یاقوت کبود در ساخت این عینک است که این عینک را زیبا و لوکس کرده است. عینک کارتیه (Panthers) مورد توجه افراد ثروتمند و خانواده سلطنتی قرار دارد.

انواع برندهای عینک آفتابی گران قیمت در دنیا

عینک آفتابی شیلس (Shiels)
شرکت شیلز در کشور استرالیا بنا شد و مهم‌ترین و عجیب‌ترین اقدام آن‌ها صرف ۵ سال به جهت تولید زمرد‌های منحصر به فرد و برش و جلا دادن آن بود. فریم این عینک خاص از طلا ساخته شده و لنز آن از زمرد اصل است به همین دلیل هم بسیار گران قیمت است. به جهت کیفیت بالای تولید، این عینک در همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه ستاره‌های سینما و سوپر استارها قرار گرفت. قیمت این عینک حدود ۲۰۰۰۰۰ دلار است و از گران قیمت‌ترین عینک آفتابی‌ها در دنیا شناخته می‌شود.

عینک آفتابی دولچه گابانا (Dolce & Gabbana)
عینک آفتابی مدل Arise Collective DG2027B این برند از بهترین متریال ساخته شده است. فریم این عینک فلزی است اما در آن از طلا هم استفاده شده؛ همچنین مارک حک شده بر روی آن از الماس ساخته شده است. شیشه‌های این عینک آفتابی دارای محافظ UV است. قیمت این مدل عینک از برند دولچه گابانا ۳۸۳ هزار دلار است و به دلیل قیمت بالای آن عموما توسط افراد ثروتمند استفاده می‌شود.

عینک آفتابی چوپارد (Chopard)
این عینک آفتابی در سال ۲۰۱۲ در دبی برای اولین بار رو نمایی شد. یکی از مواردی که این عینک را بسیار خاص کرده است، قرار گرفتن الماس‌های تراشخورده و خاص آن در فواصل خیلی نزدیک بهم هستند. این عینک آفتابی که در لیست گران قیمت‌ترین عینک آفتابی دنیا قرار دارد به قیمت ۴۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسد. از دیگر دلایل قیمت بالای این مدل استفاده از طلای ۲۴ عیار در ساخت فریم آن است.

عینک آفتابی بنتلی (Bentley Platinum)
برند بنتلی علاوه بر تولید ماشین در زمینه مد و فشن نیز بسیار مطرح است. عینک آفتابی تولید شده توسط این برند از گران قیمت ترین عینک آفتابی‌های دنیا است. این عینک در ابتدا با جنس بدنه پلاتین تولید شد که حتی از طلا نیز گران قیمت‌تر است. در حال حاضر این عینک در سه جنس بدنه طلای سفید و زرد و پلاتین تولید می‌شود و به بازار عرضه می‌گردد.

عینک آفتابی می‌باخ (Mayback The Diploma I)
این برند نزدیک به یک قرن است که در حال تولید عینک آفتابی می‌باشد و این عینک آفتابی تولید شده از این برند در لیست گران قیمت ترین عینک آفتابی های دنیاست. فریم این عینک از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و ۱۷۴ عدد الماس دست ساز جهت تزئین آن استفاده شده است. جالب است بدانید از این عینک آفتابی تنها ۵۰ عدد تولید شد.

سخن پایانی

اگر برای شما هم جالب باشد گران ترین عینک‌های دنیا کدامند و یا قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید می‌توانید با مطالعه این مقاله با برخی از آن‌ها آشنا می‌شوید

منبع

  • saman dini
  • ۰
  • ۰

امروزه عینک آفتاب بخش جدا نشدنی از استایل افراد است و اگر برای شما هم جالب باشد که بدانید گران‌ترین عینک‌های آفتابی در دنیا را چه برندی تولید می‌کند و چرا انقدر گران هستند، خواندن این مقاله به شما کمک خواهد کرد. 

عینک آفتابی برند کارتیر (Cartier Paris)

برند کارتیر جز معروف‌ترین تولید کنندگان اکسسوری است. عموما عینک‌های آفتابی را از جنس تیتانیوم، پلاستیک، استات و غیره می‌سازند؛ اما برند کارتیر عینک افتابی خود را از طلای ۱۸ عیار می‌سازد که همین امر باعث می‌شود جز لوکس‌ترین و گران‌ترین عینک‌های آفتابی قرار بگیرد. حدود قیمت این عینک ۲۵۰۰۰ دلار است که حقیقتا مبلغ بسیار زیادی است. مدل‌های دیگری از عینک‌های آفتابی وجود دارد که در اطراف فریم عینک در حدود ۱۸۰ الماس کار شده است و جز گران‌ترین اکسسوری‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید.

عینک آفتابی برند لوگانو (Lugano)

در فریم طلایی این عینک از الماس صورتی ۸۵.۲ قیراطی استفاده شده است. این عینک در طرح پلنگی از الماس‌های ۵۹.۳ قیراطی زرد و سیاه استفاده کرده و به همین دلیل است که از گران‌ترین عینک‌های دنیا محسوب می‌شود. در واقع این عینک حدود ۲۷۰۰۰ دلار قیمت دارد. برند لوگانو در تلاش است تا برای ساخت عینک‌های خود از بزرگ‌ترین و خاص‌ترین سنگ‌ها استفاده کند و با استفاده از طراحان و حرفه‌ای و بسیار ماهر خود جایگاه ویژه‌ای در دنیا برای خود کسب کند.

عینک آفتابی گلد وود (Gold & Wood)

عینک‌های ساخته شده از چوب و طلا هنر دست طراحان و تولیدکنندگان برند گلد وود است. این برند برای ساخت عینک خود از چوب‌های بسیار ارزشمند و الیاف کربن استفاده می‌کند و قاب‌های طلا و چوب با طراحی اختصاصی گلد وود بسیار مورد توجه طرفداران اکسسوری‌های گران قیمت قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد عینک‌های گلد وود استفاده از ۱۲ نوع چوب ارزنده و قرار دادن ابریشم روی آن است. همچنین در طراحی این عینک‌ها از فیبر کربن، شاخ جامد و ۱۱۹ عدد الماس استفاده شده است که آن را در لیست گران قیمت‌ترین عینک آفتابی‌های دنیا قرار می‌دهد.

عینک آفتابی بولگاری (Bvlgari)

استفاده از طلا سفیر ۱۸ عیار، الماس و یاقوت کبود در ساخت عینک آفتابی‌های برند بولگاری از دلایل گرانی آن است. اما از دیگر ویژگی‌های عینک ۵۹۰۰۰ دلاری بولگاری استفاده از سایر جواهرات بر روی استات سیاه و جزئیات طلایی آن است. البته جالب است بدانید برند بولگاری به غیر از عینک آفتابی تولید کننده لباس، لوازم جانبی و جواهرات لوکس است.

عینک آفتابی لاکچریتور (luxuriator)

لاین تولید عینک آفتابی شرکت فرانکو در سال ۲۰۰۴ ایجاد شد. پیش از این شرکت فرانکو در آمریکا مشغول تولید کیف بود. عینک آفتابی‌های ساخت این شرکت دست ساز هستند و برای ساخت آن‌ها از الماس سنگ فرش در قاب فلزی طلایی یا سفید استفاده شده است. این عینک در شرکت فرانکو دارای نسخه میناکاری شده نیز می‌باشد. پوشش لنز این عینک دارای ویژگی‌هایی همچون ضد انعکاس بودن، فلاش آینه‌ای، فتوکروم و پلاریزه است.

عینک کارتیر (Cartier Panthers Points)

حتما شما هم نام کارتیه را تا به امروز در میان برندهای لوکس دنیا شنیده‌اید. این شرکت نام آشنا در حال تولید جواهرات، لوازم جانبی و ساعت است. این مدل از عینک که در شرکت کارتیه تولید شده است به دلیل طرح پلنگی آن به این نام شناخته می‌شود. احتمالا عینک‌های دیگر این برند تا به این حد گران نباشند؛ اما این مدل خاص به دلیل پلنگ خمیده‌ای که روی فریم آن طراحی شده و بسیار خاص می‌باشد، قیمت بالایی هم دارد. تنها پلنگ آن نمی‌تواند این عینک را در لیست گران قیمت‌ترین عینک آفتابی‌های دنیا قرار دهد؛ استفاده از طلای ۱۸ عیار، ۵۶۰ الماس تراشخورده و ۶۴۵ یاقوت کبود در ساخت این عینک است که این عینک را زیبا و لوکس کرده است. عینک کارتیه (Panthers) مورد توجه افراد ثروتمند و خانواده سلطنتی قرار دارد.

انواع برندهای عینک آفتابی گران قیمت در دنیا

عینک آفتابی شیلس (Shiels)

شرکت شیلز در کشور استرالیا بنا شد و مهم‌ترین و عجیب‌ترین اقدام آن‌ها صرف ۵ سال به جهت تولید زمرد‌های منحصر به فرد و برش و جلا دادن آن بود. فریم این عینک خاص از طلا ساخته شده و لنز آن از زمرد اصل است به همین دلیل هم بسیار گران قیمت است. به جهت کیفیت بالای تولید، این عینک در همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه ستاره‌های سینما و سوپر استارها قرار گرفت. قیمت این عینک حدود ۲۰۰۰۰۰ دلار است و از گران قیمت‌ترین عینک آفتابی‌ها در دنیا شناخته می‌شود.

عینک آفتابی دولچه گابانا (Dolce & Gabbana)

عینک آفتابی مدل Arise Collective DG2027B این برند از بهترین متریال ساخته شده است. فریم این عینک فلزی است اما در آن از طلا هم استفاده شده؛ همچنین مارک حک شده بر روی آن از الماس ساخته شده است. شیشه‌های این عینک آفتابی دارای محافظ UV است. قیمت این مدل عینک از برند دولچه گابانا ۳۸۳ هزار دلار است و به دلیل قیمت بالای آن عموما توسط افراد ثروتمند استفاده می‌شود.

عینک آفتابی چوپارد (Chopard)

این عینک آفتابی در سال ۲۰۱۲ در دبی برای اولین بار رو نمایی شد. یکی از مواردی که این عینک را  بسیار خاص کرده است، قرار گرفتن الماس‌های تراشخورده و خاص آن در فواصل خیلی نزدیک بهم هستند. این عینک آفتابی که در لیست گران قیمت‌ترین عینک آفتابی دنیا قرار دارد به قیمت ۴۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسد. از دیگر دلایل قیمت بالای این مدل استفاده از طلای ۲۴ عیار در ساخت فریم آن است.

عینک آفتابی بنتلی (Bentley Platinum)

برند بنتلی علاوه بر تولید ماشین در زمینه مد و فشن نیز بسیار مطرح است. عینک آفتابی تولید شده توسط این برند از گران قیمت ترین عینک آفتابی‌های دنیا است. این عینک در ابتدا با جنس بدنه پلاتین تولید شد که حتی از طلا نیز گران قیمت‌تر است. در حال حاضر این عینک در سه جنس بدنه طلای سفید و زرد و پلاتین تولید می‌شود و به بازار عرضه می‌گردد.

عینک آفتابی می‌باخ (Mayback The Diploma I)

این برند نزدیک به یک قرن است که در حال تولید عینک آفتابی می‌باشد و این عینک آفتابی تولید شده از این برند در لیست گران قیمت ترین عینک آفتابی های دنیاست. فریم این عینک از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و ۱۷۴ عدد الماس دست ساز جهت تزئین آن استفاده شده است. جالب است بدانید از این عینک آفتابی تنها ۵۰ عدد تولید شد.

سخن پایانی

اگر برای شما هم جالب باشد گران ترین عینک‌های دنیا کدامند و یا قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید می‌توانید با مطالعه این مقاله با برخی از آن‌ها آشنا می‌شوید

منبع

  • saman dini
  • ۰
  • ۰

استفاده از عینک آفتابی یکی از مهم‌ترین موارد برای محافظت از چشم می‌باشد. همه ما در رابطه با نور فرابنفش خورشید و تاثیر منفی که روی چشم و بینایی ما می‌گذارد، اطلاعات کافی داریم و مطمئنا نمی‌توانیم تمام روز خود را در خانه حبس کنیم تا نور خورشید ضرری به چشم ما وارد نکند. تنها راه حلی که برای مراقبت از چشم‌ها در برابر خورشید وجود دارد، خرید عینک آفتابی می‌باشد. البته توجه به این نکته ضروری است که باید عینک آفتابی باکیفیت تهیه نمایید چراکه عینک‌های با کیفیت پایین، ضرر بیشتری به چشم وارد خواهد کرد. حتما این روزها نام عینک فتوکرومیک را شنیده‌اید و در رابطه با آن اطلاعات مختصری نیز دارید. ما در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل شما را با عینک و عدسی فتوکرومیک آشنا کنیم و مزایای آن را نیز بیان کنیم.

عینک فتوکرومیک چیست؟

معمولا افرادی که به دلیل ضعیف بودن چشم خود از عینک طبی استفاده می‌کنند، برای استفاده از عینک آفتابی به چالش می‌خورد و شاید تعویض دائمی عینک‌ها باهم برایشان مشکل باشد. یکی از پیشنهاداتی که در این شرایط ارائه می‌شود، استفاده از عینک فتوکرومیک است.


لنزهای فتوکرومیک، لنزهایی از جنس شیشه، پلاستیک یا پلی کربنات می‌باشند که زمانی که در معرض نور شدید خورشید قرار می‌گیرند، رنگشان تیره خواهد شد و به عینک آفتابی تبدیل می‌شوند. این دقیقا همان چیزی است که افرادی که از عینک طبی استفاده می‌کنند، نیاز دارند. یک عینک با دو کاربری یکی از بهترین پیشنهادات برای این افراد است.

اینکه چه قدر طول می‌کشد تا عدسی فتوکرومیک تغییر رنگ دهد، به شرایط نوری مختلف بستگی دارد. این فرایند به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود و نهایتا 30 ثانیه طول می‌کشد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که فرایند برعکس آن یعنی روشن شدن عدسی ممکن است تا 5 دقیقه طول بکشد.

عینک‌های فتوکرومیک از لحاظ جذب UV بسیار خوب عمل می‌کنند و به عنوان یک عینک آفتابی، جزء بهترین عینک‌ها به شمار می‌روند ولی مشکلات خاص خود را نیز دارند که بزرگترین آن‌ها مدت زمانی است که برای تغییر رنگ استفاده می‌شود و این موضوع ممکن است کمی اذیت کننده باشد و آن کارایی که لازم است را نداشته باشد.

به این دقت کنید که عدسی عینک شما حتما از فیلتر ضد اشعه UV برخوردار باشد. در غیر این صورت تنها کاری که انجام می‌دهد این است که دید شما را در آفتاب بهتر کند و هیچ محافظتی از چشم شما نخواهد کرد. به همین دلیل در ابتدا به این موضوع اشاره کردیم که عینک آفتابی شما باید کیفیت خوبی داشته باشد. در غیر این صورت مکانیزم طبیعی چشم برای محافظت در برابر آفتاب را نیز مختل می‌کند.

ساختار عدسی عینک فتوکرومیک

عدسی‌های فتوکرومیک دارای بلورهای کوچک و شفاف نقره کلرید می‌باشند. زمانی که نور به عدسی برخورد می‌کند، این بلورها به اتم‌های نقره (Ag) و کلر (Cl) تجزیه می‌شوند و در این زمان اتم‌های نقره رنگی تیره ایجاد می‌کنند و مانع عبور نور می‌شوند.

هرچه نور بیشتر و شدیدتر باشد، اتم نقره بیشتر تجزیه شده و رنگ تیره عدسی افزایش می‌یابد. زمانی که نور کاهش پیدا می‌کنند، این واکنش برگشت پذیر، برمی‌گردد و رنگ عدسی روشن خواهد شد ولی واکنش برگشت آن طولانی‌تر خواهد شد. اشعه ماوراء بنفش بیشتری تاثیر را در تیره شدن لنز دارد و این باعث می‌شود تا لنزهای فتوکرومیک در حضور نور مصنوعی روشن باشند و تغییر رنگ ندهند.

اگر شما جزء افرادی هستید که از عینک طبی استفاده می‌کنید و در طول روز زیاد بیرون رفته و کارهای زیادی انجام می‌دهید، استفاده از عدسی فتوکرومیک برای شما بسیار مناسب است زیرا لازم نیست به صورت مدارم عینک خود را تعویض کنید یا دو عینک همراه داشته باشید. با این کار حتی از گم شدن یکی از عینک‌های شما جلوگیری خواهد شد.

مزایای استفاده از عینک فتوکرومیک


خب به عنوان اولین و مهم‌ترین مزیتی که عینک فتوکرومیک دارد باید به راحتی استفاده از آن اشاره کرد. همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره کردیم، افرادی که از عینک طبی استفاده می‌کنند، دیگر نیازی به دو عینک نخواهند داشت.

علاوه بر آن به صورت دائمی از چشم شما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید (اشعه ماوراء بنفش) محافظت خواهد کرد. یعنی حتی زمانی که در طول روز از پنجره به بیرون نگاه می‌کنید نیز از چشم شما محافظت کرده و دیگر نیازی نیست تا نگران سلامت چشمان خود باشید.

خیلی از افراد این مشکل را دارند که هنگام استفاده از عینک آفتابی، عینک طبی خود را گم می‌کنند و نمی‌دانند که دقیقا آن را کجا گذاشته‌اند. حتی ممکن است آن را در محل کار یا مکان‌های دیگی جا بگذارند. استفاده از عینک فتوکرومیک از این مشکلات جلوگیری می‌کند و چون شما فقط یک عینک دارید، دیگر نیازی نیست نگران گم شدن یا جا گذاشتن آن باشید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن صرفه جویی در هزینه است. شما هم می‌دانید که هزینه خرید عینک (چه آفتابی و چه طبی) بالاست و اینکه شما بخواهید دو عینک متفاوت را بخرید قطعا هزینه بسیار بالایی را باید صرف کنید. به خصوص که عینک آفتابی افرادی که چشمشان ضعیف است، عینک عادی نبوده و باید لنز آن را مطابق شماره چشم خود سفارش دهند.

با خرید عینک فتوکرومیک دیگر این مشکل را نخواهید داشت و تنها با خرید یک عینک و یک لنز، دو عینک را هم زمان خواهید داشت و این یعنی نصف شدن هزینه‌های مربوط به عینک.

نتیجه‌گیری

ما در این مطلب شما را به صورت کامل با عینک فتوکرومیک و مزایای آن آشنا کردیم. گفتیم که این عدسی‌ها به صورتی ساخته می‌شوند که در صورت تابش نور خورشید و برخورد اشعه ماوراء بنفش با آن‌ها، تغییر رنگ داده و تیره می‌شوند.

همچنین مکانیرم کار کردن و مزایای آن را نیز به صورت کامل بیان کردیم. مهم‌ترین مزیت این عینک‌های برای افرادی است که از عینک طبی نیز استفاده می‌کنند و همیشه مجبور هستند که از دو عینک به صورت هم زمان استفاده کنند که با استفاده از عینک فتوکرومیک دیگر نیازی به استفاده از دو عینک نمی‌باشد.

در نهایت امیدواریم شما بهترین انتخاب را داشته باشید و عینکی مناسب با شرایط و خواسته خود انتخاب کنید.

منبع

  • saman dini
  • ۰
  • ۰

عینک آفتابی باکیفیت می‌تواند به خوبی از چشم شما محافظت کند و از ورود اشعه‌های مضر نور خورشید به چشمتان جلوگیری نماید. سوالی که پیش میاید این است که عینک آفتابی دقیقا چگونه اینکار را انجام می‌دهد و چگونه از رسیدن اشعه مضر به چشم ما محافظت می‌کند؟


همه ما می‌دانیم که نور آفتاب تاثیرات منفی زیادی روی چشم می‌گذارد و در طولانی مدت ممکن است مشکلات مهمی را به وجود آورد. یکی از بهترین راه حل‌ها برای اینکه بتوانید از چشمان خود در چنین شرایطی محافظت کنید، خرید عینک آفتابی است.

عینک آفتابی باکیفیت می‌تواند به خوبی از چشم شما محافظت کند و از ورود اشعه‌های مضر نور خورشید به چشمتان جلوگیری نماید. سوالی که پیش میاید این است که عینک آفتابی دقیقا چگونه اینکار را انجام می‌دهد و چگونه از رسیدن اشعه مضر به چشم ما محافظت می‌کند؟

فیلتر UV400 دقیقا همان چیزی است که به چشم شما کمک می‌کند تا سالم بماند. ما در این مطلب شما را به صورت کامل با UV400 آشنا خواهیم کرد.

قبل از اینکه بخواهیم توضیحات خود را در رابطه با این فیلتر آغاز کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که برخی از عینک‌های آفتابی اصل نیستند و UV400 ندارند. این عینک‌ها نه تنها از چشم شما محافظت نمی‌کنند، بلکه ضرر بیشتری به شما خواهند رساند. به همین دلیل باید از فروشگاه مطمئنی خرید کنید.

UV400 چیست

UV400 چیست؟
همانطور که در قسمت قبلی گفتیم وجود UV400 در عینک بسیار مهم است و در صورتی که این فیلتر در عینک وجود نداشته باشد، در واقع فقط حالت نمایشی دارد و ضرر بیشتری خواهد داشت.

چراکه چشمان ما به صورت طبیعی هنگام قرار گرفتن در آفتاب، باریک می‌شود و با استفاده از این مکانیزم تلاش می‌کند تا مقدار نور کمتری را دریافت کند. وقتی از عینک آفتابی فیک و بدون UV400 استفاده کنیم، چشم در برابر آفتاب احساس راحتی کرده و به این دلیل که مشکلی در دید ندارد، دیگر باریک نخواهد شد و حتی شما ممکن است مستقیم به آفتاب نگاه کنید و این موضوع باعث می‌شود تا چشمانتان بیشتر از حد معمول آسیب ببیند.

UV400 تنها فیلتری است که می‌تواند از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند و از ورود آن‌ها به چشم جلوگیری نماید.

اشعه‌های UVA و UVB، اشعه‌های مضر آفتاب هستند که عینک آفتابی دارای UV400 می‌تواند تا 99% از چشمان شما در برابر این اشعه‌ها محافظت نماید.

اگر بخواهیم شما را با اشعه‌های خورشید بیشتر آشنا کنیم، باید گفت که نور خورشید تعداد زیاد و مختلفی از پرتوهای نور را شامل می‌شود. یکی از آن‌ها پرتوهای نامرئی و فوق العاده قوی به نام اشعه ماوراء بنفش هستند که باید ار چشم در برابر آن محافظت کنیم.

این را باید بدانید که حضور کم و در مدت زمان کوتاه در مقابل آفتاب اصلا بد نیست وهیچ ضرری ندارد. حتی بدن یک انسان به صورت معمول به مقدار کمی از نور خورشید نیاز دارد. حتما می‌دانید که ما ویتامین D را از آفتاب دریافت می‌کنیم. ولی اگر بخواهید به صورت مداوم در مقابل آفتاب باشید و از چشم خود محافظت نکنید، قطعا دچار مشکل می‌شوید و چشمتان آسیب می‌بیند.

اگر بخواهید به صورت طولانی مدت زیر نور آفتاب قرار بگیرید و از عینک آفتابی استفاده نکنید، دچار فوتوکراتیت خواهید شد. حالا سوالی که پیش می‌آید این است که فوتوکراتیت چیست؟ فوتوکراتیت یک نوع از آفتاب سوختگی در لایه بیرونی قرنیه چشم است. البته لازم به ذکر است که سوختگی بیشتر در ارتفاعات بالا و بدون استفاده از وسایل مراقبتی چشم اتفاق می‌کند. مثلا بری افرادی که در روزهای برفی به کوه می‌روند مهم است که عینک داشته باشند تا دچار این اتفاق نشوند. فوتوکراتیت دارای علائمی مانند قرمزی و تورم چشم است.

آب مروارد یکی دیگر از بیماری‌هایی است که ممکن است با حضور طولانی مدت شما در برابر آفتاب به وجود بیاید و شما را به دردسر بیندازد. چراکه بیماری نسبتا سختی است. دژنراسیون ماکولا و همچنین تعدادی از انواع سرطان چشم نیز می‌توانند به لیست بیماری‌هایی که در غیاب عینک آفتابی اتفاق می‌افتند، اضافه شوند.

خب حالا شما می‌دانید که حضور UV400 در عینک آفتابی چه قدر اهمیت دارد و خرید عینک بدون UV400 چه قدر می‌تواند شما را اذیت کند. پس برای اینکه چشمتان شانس بیشتری در برابر اشعه ماوراء بنفش داشته باشد، از عینک آفتابی مناسب استفاده کنید و برای خرید آن فقط به نوع و ظاهر دقت نکنید.

راه های تشخیص عینک آفتابی دارای UV400

تشخیص فیلتر uv400 در عینک آفتابی
حالا که با UV400 آشنا شدیم و اهمیت آن را نیز متوجه شدیم، بهتر است با راه‌های تشخیص عینک آفتابی دارای UV400 نیز آشنا شویم.

اولین راه این است که بررسی کنید که عینک انتخابی شما دارای علامت CE یا UV400 می‌باشد یا نه؟ در رابطه با علامت CE باید گفت که این علامت این است که عینک آفتابی انتخابی شما تمامی نکات ایمنی، بهداشتی و محیط زیست اتحادیه اروپا دارای تطبیق است و به خوبی از چشمان شما محافظت می‌کند.

یک روش دیگر که بسیار بهتر و کاربردی‌تر است، استفاده از دستگاه UV سنج می‌باشد. این دستگاه معمولا در تمامی فروشگاه‌های عینک فروشی وجود دارد. شما باید از فروشنده درخواست کنید تا عینک مورد نظرتان را با دستگاه UV سنج بررسی و تست کند. اگر این دستگاه عدد 400 را نشان داد به معنی این است که این عینک از فیلتر UV400 برخوردار است.

پس به راحتی می‌توانید اعتماد کرده و عینک آفتابی مورد نظر خود را خریداری کنید. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده عینک آفتابی دارای UV400 برای کودکان بسیار مهم است چراکه چشمان آن‌ها حساس‌تر است و بدون استفاده از عینک آفتابی دارای فیلتر UV400 ممکن است حتی در نور کمتر و یا حتی در مدت زمان کوتاه‌تر دچار آسیب شوند و چشمانشان واکنش نشان دهد.

لنزهای بلوکه کننده آبی، لنزهای قطبی، لنزهای فتوکرومیک، لنزهای پلی کربنات، لنزهای آینه دار و لنزهای شیب دار بهترین لنزهای هستند که می‌توانید هنگام خرید عینک آفتابی آن‌ها را انتخاب کنید.

نتیجه گیری
در این مطلب شما را به صورت کامل با فیلتر UV400 آشنا کردیم و گفتیم که عینک آفتابی بدون این فیلتر در واقع هیچ ارزشی ندارد و فقط باعث آسیب بیشت چشم‌ها خواهد شد. شما با خرید عینک‌های فیک فقط به خود و سلامتتیان آسیب می‌رسانید.

همچنین در ادامه از راه‌های تشخیص عینک آفتابی دارای UV400 صحبت کردیم و در رابطه با برچسب CE و دستگاه UV سنج به صورت کامل توضیح دادیم. در آخر نیز در مورد اهمیت خرید عینک آفتابی اصل برای کودکان و بهترین لنزها، توضحیات تکمیلی نوشته شده است.

منبع

  • saman dini
  • ۰
  • ۰

عینک آفتابی امروزه فارغ از فواید زیادی که برای سلامت چشم و پوست دارد، جز جدانشدنی استایل محسوب می‌شود. در زمان خرید عینک آفتابی یکی از اصولی که بهتر است به آن توجه کنید، داشتن پلاریزه است. اما اگر نمی‌دانید عینک آفتابی پلاریزه چیست و چه مزایا و معایبی دارد این مقاله برای شماست پس تا انتها همراه ما باشید.

عینک پلاریزه چیست؟
حتما تابحال تجربه حضور در زیر آفتاب مستقیم یا برف در روزهای آفتابی را داشته‌اید و می‌دانید که حتی ممکن است با وجود استفاده از عینک آفتابی کلافگی به شما دست بدهد و یا باعث اذیت شدن شما در این شرایط بشود. عینک آفتابی که دارای پلاریزه باشد می‌تواند کمک زیادی در این شرایط به شما بکند.

همانطور که می‌دانید نور خورشید در جهت های متفاوتی می‌تابد، اما هنگامی که به سطحی صاف برخورد کند بازتاب آن کاملا افقی خواهد شد. همین بازتاب افقی و مستقیم است که شما را آزار می‌دهد. البته این امر تنها به آزار دیدن شما ختم نشده و می‌تواند آسیب‌های جدی به چشم شما وارد کند. اینجاست که استفاده از عینک‌های آفتابی پلاریزه می‌تواند به شما کمک کند و شدت نور منعکس شده را تا حدی کاهش دهد. در واقع پلاریزه عینک لایه محافظی برای کم کردن شدت نور است.

مزایای استفاده از عینک آفتابی پلاریزه
در ادامه به بررسی برخی مزایای استفاده از عینک آفتابی پلاریزه می‌پردازیم تا شما بیشتر با اهمیت توجه به این ویژگی عینک آفتابی در هنگام خرید آن توجه کنید.

افزایش وضوح دید
اگر شما هم از عینک‌های آفتابی که فاقد پلاریزه بودند استفاده کرده باشید متوجه می‌شوید که حتی با وجود استفاده از عینک آفتابی شما نمی‌توانید در شرایطی که نور به صورت مستقیم می‌تابد دید واضحی داشته باشید و چشم شما در این شرایط اذیت می‌شود. استفاده از عینک آفتابی دارای پلاریزه به شما این امکان را می‌دهد تا تحت این شرایط بتوانید اطراف خود را شفاف ببینید و به راحتی به انجام کارها و امور خود بپردازید بدون اینکه شما از نور آفتابی کلافه شوید.

عدم ابتلا به سردرد
استفاده از عینک‌های فاقد پلاریزه در زمان نور مستقیم موجب می‌شود تا چشم شما به طور خودکار دائم پلک بزند یا عضلات اطراف آن خود را منقبض کنند تا به نوعی از چشم شما محافظت شود. همین انقباض و تعدد پلک زدن باعث می‌شود تا شما دچار سردرد شوید. این در حالی است که استفاده از عینک آفتابی پلاریزه با کم کردن شدت نور باعث می‌شوند تا چشم شما نیازی به انجام این اقدامات محافظتی نداشته باشد.

وضوح دید در سایه
عینک آفتابی‌های معمولی هنگامی که شما در سایه قرار بگیرید، دید شما را به نوعی مختل می‌کنند و دیگر با شفافیت قبل نمی‌توانید اطراف خود را ببینید. این امر موجب می‌شود تا شما مجبور به در آوردن عینک خود در هنگام قرار گرفتن در سایه پیدا کنید. اما این اتفاق در هنگام رانندگی بسیار خطر آفرین است؛ زیرا ممکن است در زمانی که در حال رانندگی هستید به محلی مانند تونل برسید و دید شما کاهش پیدا کند. عینک‌های دارای پلاریزه دید شما را حتی در سایه حفظ می‌کنند. به طوری که تغییر رنگ محیط اطراف در فضاهای بدون نور و غیره محسوس نیست.

عدسی‌های رنگی
عینک‌های پلاریزه دارای عدسی‌های رنگی هستند که هرکدام می‌توانند کارایی متفاوتی داشته باشند. به عنوان مثال عدسی خاکستری که رایج‌ترین رنگ در بین عدسی‌های پلاریزه نیز هست باعث فیلتر شدن تمامی طیف نورها با امواج متفاوت هستند. البته عدسی عینک آفتابی پلاریزه در رنگ‌های سبز و قرمز هم وجود دارند.

معایب استفاده از عینک آفتابی پلاریزه
تا به اینجا با مزایای مختلف این نوع از عینک‌ها آشنا شدید. اما در صورتی که قصد خرید یکی از آن‌ها را داشته باشید بهتر است که معایب آن را هم بدانید تا بتوانید بسته به نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنید.

ایجاد خطای دید
استفاده از عینک آفتابی پلاریزه برای خواندن هر متنی از داخل صفحه مانیتور مناسب نیست. این نوع از عدسی عینک می‌تواند برای شما خطای دید ایجاد کند. استفاده از این نوع عینک‌ها احتمالا برای رانندگان اسنپ که دائم باید به صفحه گوشی خود برای جهت یابی و... نگاه کنند و یا خلبان‌ها احتمالا گزینه مناسبی نیست.

محافظ UV
عینک‌های پلاریزه مانند هر عینک دیگری می‌تواند پوشش محافظ UV داشته باشد یا نداشته باشد. همانطور که می‌دانید داشتن پوشش UV جهت محافظت چشمان شما از این اشعه مضر بسیار حائز اهمیت است. پس بهتر است در هنگام خرید از داشتن پوشش محافظ UV عینک آفتابی پلاریزه خود اطمینان کسب کنید.

قیمت نسبتا بالا
این نوع از عینک‌ها عموما قیمت بالاتری نسبت که عینک‌های آفتابی معمولی دارد. با توجه به توضیحاتی که در این مقاله در مورد فواید پلاریزه داده‌ایم می‌توانید تصمیم بگیرید که داشتن عینک آفتابی پلاریزه برای شما ضرورتی دارد یا نه. ممکن است این مبلغ بالا جهت خرید عینک آفتابی پلاریزه ارزشش را داشته باشد.

چطور عینک آفتابی پلاریزه را از معمولی تشخیص دهیم؟
هرچند که برای تشخیص پلاریزه عینک روش‌های مختلفی وجود دارد اما ما در این مقاله به بررسی یکی از ساده‌ترین راه‌های تشخیص پلاریزه عینک می‌پردازیم.

این روش با استفاده از مانیتور کامپیوتر شما می‌تواند انجام شود. کافی است نور مانیتور را به بالاترین میزان افزایش دهید و در حالی که عینک بر روی چشمانتان قرار داد سر خود را به سمت راست یا چپ تکان دهید. در صورتی که شما پس از این حرکت صفحه مانیتور را سیاه ببینید، عینک آفتابی شما پلاریزه دارد.

سخن پایانی

ما در این مقاله برای شما به صورت کامل عینک آفتابی پلاریزه را توضیح دادیم و از مزایا و معایب آن صحبت کردیم. دانستیم که داشتن پلاریزه عینک یکی از ویژگی‌های مهم عینک آفتابی است که می‌تواند از چشم و سلامتی شما محافظت کند. حال شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و در نظر داشتن ویژگی‌های عینک مناسب برای خرید عینک آفتابی استاندارد اقدام کنید.

منبع 

  • saman dini
  • ۰
  • ۰

جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای مسافران ایرانی و غیر ایرانی است. این جزیره جذابیت‌های زیادی دارد و قطعا سفر به آنجا خاطرات بسیار خوبی را برای شما خواهد ساخت. تفریحات آبی مختلف، مناطق و مناظر جذاب و تفریحات غیر آبی که جذابیت آن‌ها دست کمی از انواع آبی آن ندارند، همه و همه باعث می‌شود تا تور کیش از تهران طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

علاوه بر تمامی این مواردی که بیان کردیم، جنگ‌های شبانه جزیره کیش از بهترین و مفرح‌ترین تفریحات هستند که ساعات بسیار دل نشینی را به وجود می‌آورند.

همانطور که می‌دانید آب و هوای کیش گرم و شرجی است و این باعث می‌شود سفر به اینجا در فصل تابستان خیلی سخت باشد چراکه حتی تفریحات آبی نیز نمی‌تواند آن جذابیت را داشته باشد چراکه اوضاع هوا افراد را اذیت می‌کند.

پازل شو

در این فصل فقط جنگ‌های شبانه باعث می‌شوند تا مسافران همچنان به این جزیره بروند و با علاقه این جنگ‌ها را تماشا کنند. در ادامه این مطلب لیست کاملی از بهترین جنگ‌های شبانه کیش را معرفی خواهیم کرد.

جنگ پازل شو

اگر بخواهیم جنگ‌های کیش را از نظر مردم بررسی کنیم و به آن‌ها امتیاز دهیم، می‌توانیم جنگ پازل شو را در صدر جدول قرار دهیم. اکبر اقبالی و آرش شاهوران در این جنگ حضور دارند و برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند.

در گذشته این برنامه به عنوان جنگ هتل آرام نیز شناخته می‌شد و از همان ابتدا یکی از بهترین و پرمخاطب‌ترین جنگ‌های کیش است. تهیه کنندگان این برنامه جذاب شبانه، شاهوران و عسل افشاری هستند. پارک دلفین‌ها مکان اجرای جنگ پازل شو می‌باشد.

برخی از آیتم‌های این برنامه به این شرح می‌باشند: لیزر شو، سیلور من، بلک لایت شو، بیت باکس، برک دنس، هیپ هاپ دنس، الوایر شو، حلقه (سیرویل)، ربات انیمیشن شو و ویژوال ال ای دی.

یکی از افتخارات جنگ پازل شو این است که تعدادی از هنرمندان آن، در برنامه عصر جدید اجرا کردند و توانستند به مراحل بالا دست پیدا کنند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که تور کیش از اصفهان را پرطرفدار کرده است، همین جنگ شبانه است.

جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش

یکی دیگر از برنامه‌های شبانه و جذاب کیش، جنگ ستارگان رنگارنگ است. این جنگ نیز بسیار جذاب و پرطرفدار است که در سالن مجلل ساختمان کشتی ایرانی برگزار می‌شود. نیما ساحلی و هنرمند و کمدین پرطرفدار حسین حیدری در این جنگ ایفای نقش می‌کنند و برنامه‌های جذابی را روی صحنه می‌برند.

اکبر اقبالی که در حال حاضر در جنگ پازل شو فعالیت می‌کنند، در گذشته در ستارگان رنگارنگ کیش اجرا می‌کردند. شما حتما می‌توانید تبلیغات این جنگ را در جاهای مختلف کیش ببینید. تهیه کننده این برنامه محسن اخوان می‌باشد. آقای اخوان مالک کشتی اوستا و نوید در این جزیره نیز هستند.

جنگ ستارگان رنگارنگ کیش از سال 1394 شروع به کار کرده و در همین زمان کوتاه توانسته توجه مخاطبین بسیار زیادی را جلب نماید و برنامه‌های باکیفیتی برای آن‌ها اجرا کند.

جنگ شبانه دینامیت شو کیش

جنگ بعدی که قصد داریم در این مطلب به شما معرفی کنیم، جنگ شبانه دینامیت شو است. میلاد صالح پور به عنوان یکی از بهترین و بی‌نظیرترین بازیگران کیش، در این جنگ ایفای نقش می‌کند.

دینامیت شو هر شب در کنسرت هال VIP بولینگ مریم اجرا دارد. این برنامه نیز مخاطبین خاص خود را دارد و حتی دیده شده برخی از مسافران چندین بار به تماشای این برنامه می‌روند و در حدی آن را جذاب می‌دانند که ارزش چندبار تماشا را داشته باشد.

جنگ شبانه پرشین شو کیش

پرشین شو یکی دیگر از برنامه‌های جذاب کیش است که باعث جذب مسافران و مخاطبین زیادی شده است. این برنامه در یکی از بهترین سالن‌های کیش اجرا می‌شود. سالن کنفرانس هتل پنج ستاره کیش جهت اجرای پرشین شو در نظر گرفته شده است.

تقلید صدا، بیت باکس، شعبده بازی اجرای کمدی‌های بامزه، برنامه‌هایی جهت ارائه به کودکان، حرکات آکروباتیک و لیزر شو، تعدادی از برنامه‌هایی هستند که در این جنگ اجرا می‌شوند و باعث شده‌اند تا مخاطبین پرشین شو را بهترین برنامه در کیش ببینند.

یکی از تمایزهای این برنامه با سایر جنگ‌هایی که تا کنون معرفی کردیم این است که در پرشین شو برنامه‌هایی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است که جذابیت آن را صد چندان می‌کند و باعث می‌شود تا کودکان هم بتوانند تفریحات این چنین را در کیش درک کرده و ببینند.

جنگ شبانه طلایی کیش

شاید بتوان جنگ طلایی کیش را به عنوان یکی از مدرن‎ترین جنگ‌های شبانه کیش به حساب آورد. کنسرت زنده، موسیقی، مرد طلایی، دی جی، استدآپ کمدی، تکنوازی نمایش طنز و همچنین لیزرشو از برنامه‌هایی هستند که در جنگ طلایی اجرا می‌شوند.

این برنامه از 12 بامداد آغاز شده و تا 3 بامداد ادامه خواهد داشت و برنامه‌های متنوع و جذاب این برنامه باعث می‌شود تا هیچ مخاطبی ناراضی نباشد بلکه با علاقه زیاد برنامه‌ها را تماشا کند.

نکات جنگ‌های شبانه + نکات این برنامه‌ها در کرونا

برای اینکه شرایط کامل شرکت در این جنگ‌های شبانه را بدانید بهتر است این بخش را مطالعه نمایید. در تمامی جنگ‌های شبانه باید برای کودکان بالای 4 سال بلیط تهیه کنید و هم چنین می‌توانید بلیط‌های خود را از سایت‌های مختلف تهیه نمایید.

این موضوع خیلی طبیعی است که در ایام شهادت جنگ‌های شبانه به دلیل اینکه ماهیت طنز دارند، برگزار نمی‌شوند.

اگر نسبت به بهداشت سالن‌های مختلف در دوران کرونا نگران هستید باید بگوییم که تمامی سالن‌ها هر شب با موارد ضد عفونی‌کننده تمیز می‌شوند. همچنین برای رعایت فاصله اجتماعی بین افراد یک صندلی فاصله است و باید به صورت یکی در میان بنشینید.

علاوه بر همه این موارد باید تمامی حضار ماسک داشته باشند. مطمئن باشید که بهداشت تمامی سالن‌ها بررسی شده و مسئولان به صورت سر زده تمامی آن‌ها را بازرسی خواهند کرد.

نتیجه‌گیری

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با بهترین برنامه‌ها و جنگ‌های شبانه جزیره کیش از نظر مردم آشنا کنیم. تمامی جنگ‌های شبانه کیش جذاب و مفرح هستند و طرفداران مخصوص خود را دارند و ما تلاش کردیم تا بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به کیش بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در نهایت امیدواریم در این سفر بهترین لحظات را داشته باشید و بتوانید از این برنامه‌های شبانه نهایت لذت را ببرید.

  • saman dini
  • ۰
  • ۰

از دو روش می‌توانید به جزیره زیبای کیش سفر کنید؛ ماشین و هواپیما. با وجود اینکه اغلب مسافران با هواپیما و تورهایی مانند تور کیش از تهران به این جزیره سفر می‌کنند؛ اما سفر با خودروی شخصی نیز یکی از راه‌های هیجان انگیز و جذاب برای رسیدن به کیش است. در صورتی که در این جزیره خودروی شما دچار مشکل و ایراد بشود شما می‌توانید با مراجعه به یکی از تعمیرگاه‌های خودرو در این جزیره مشکل خود را رفع کنید.

ما در این مقاله لیستی از تعمیرگاه‌های بسیار مجهز را در سراسر جزیره برای شما آماده کرده‌ایم. در ادامه اسامی و آدرس و شماره تماس این تعمیرگاه‌ها آورده شده است تا شما بتوانید در هر زمان به نزدیک ترین آن‌ها مراجعه کنید و مشکل ماشین خود را رفع کرده و به سفر خود ادامه دهید.

تعمیرگاه در کیش

تعمیرگاه آسان موتور

یکی از مراکز تعمیر خودروی حرفه‌ای و مجهز در کیش، تعمیرگاه آسان موتور است. در این تعمیرگاه انواع خدمات تنظیم موتور، تنظیم دیاگ، شستشوی انژکتور و غیره انجام می‌شود. استفاده از این تعمیرگاه مزایای خود را دارد که برخی از آن‌ها شامل تشخیص درست و سریع ایرادات ماشین و هزینه‌های منطقی و مناسب آن است. در تعمیرگاه آسان موتور کیش تعمیرات خودروی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود تا شما بتوانید به ادامه تفریحات خودتان بپردازید و سفر خود به جزیره کیش لذت ببرید.

آدرس: کیش – بلوار ایران – تعمیرگاه آسان موتور

شماره تماس: 07644425698

تعمیرگاه خودرو مرکزی

در لیست بهترین تعمیرگاه‌های کیش باید به تعمیرگاه خودرو مرکزی اشاره کرد که در ارائه خدمات تخصصی و غیر تخصصی عیب یابی و تعمیرات ماشین حرفی برای گفتن دارد. منتظر نبودن برای تحویل خودرو و تعمیر سریع و فوری خودروی شما تنها بخشی از مزیت‌های این تعمیرگاه مجهز است.

آدرس: کیش – بلوار ایران – خیابان تاپ سرویس – قطعه B9 – تعمیرگاه مرکزی

شماره تماس: 07644422382

تعمیرگاه پیام

دریافت مشاوره درست در مورد ایرادات ماشین و عیب یابی مناسب آن جزئی از اولین قدم‌های تعمیر ماشین حساب می‌شود که تعمیرگاه تخصصی پیام در این زمینه جز بهترین‌هاست. در این تعمیرگاه تعمیرکاران و تکنسین‌های حرفه‌ای در کمترین زمان ممکن ایراد خودروی شما را رفع می‌کنند. مزیت این تعمیرگاه در ارائه هزینه تقریبی در ابتدای کار است.

آدرس: کیش – بازار هرمز – میدان دوم – تعمیرگاه تخصصی پیام

شماره تماس: 09370409680

در صورتی که نمی‌خواهید در سفر درگیر مشکلات خودروی خود بشوید، پیشنهاد ما به شما تور کیش از اهواز است که با قیمت بسیار مناسب می‌توانید به جزیره کیش سفر کرده و اوقات بسیار خوشی را تجربه کنید.

تعمیرگاه تخصصی فرمول یک

بعضی مواقع برای رفع ایراد ماشین تعویض قطعه‌ای خاص صورت بگیرد. شما شاید در شهر محل زندگی خود تعمیرگاه آشنایی را بشناسید که چندین سال است به آن اعتماد کرده‌اید و مطمئن هستید که از قطعات مرغوب و اصل استفاده می‌کند. اما اگر در سفر به جزیره کیش خودروی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر قطعه داشت و شما نگران اصل بودن قطعه جایگزین و سلامت دراز مدت ماشین خود هستید می‌توانید به تیم تخصصی تعمیرگاه فرمول یک اعتماد کنید. این تعمیرگاه همیشه به دنبال کسب رضایت حداکثری مشتریان خودش است و شما می‌توانید با خیال راحت تعمیرات ماشین خود را به آن ها بسپارید.

آدرس: کیش – شهرک صنعتی – خیابان یکم S11 – تعمیرگاه تخصصی فرمول یک

شماره تماس: 09347683394

تعمیرگاه اتوسرویس آرش

در لیست بهترین تعمیرگاه‌های جزیره کیش نام اتوسرویس آرش به چشم می‌خورد. در برخی از تعمیرگاه‌ها احتمالا شما شاهد این مسئله باشید که عیب یابی توسط تکنسین‌های تخصصی انجام می‌شود اما تعمیرات نهایی را به افرادی که بدون علم و تنها از روی تجربه مواردی را آموزش دیده‌اند سپرده می‌شود. این امر نتیجه‌ای جز بالا رفتن احتمال خرابی مجدد ماشین و یا حتی رفع نشدن ایرادات آن ندارد. در تعمیرگاه آرش شما می‌توانید مطمئن باشید که صفر تا صد کار توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام می‌شود.

آدرس: کیش – درخت سبز – خیابان صنعت2 – تعمیرگاه اتوسرویس آرش

شماره تماس: 09347692929

تعمیرگاه اطمینان

انواع خدمات تخصصی تعمیر و عیب یابی در این مرکز ارائه می‌گردد. کوتاه بودن مدت تعمیر در این تعمیرگاه می تواند یکی از مزیت‌های مهم برای مسافران جزیره کیش باشد. تمامی مشتریان این مجموعه به دلیل قیمت منصفانه و کیفیت کار بالا از خدمات تعمیرگاه اطمینان رضایت دارند.

آدرس: کیش – بلوار ایران – خیابان تاپ سرویس – قطعه B3

شماره تماس: 07644423573

آدرس و شماره تماس برخی دیگر از تعمیرگاه‌های کیش

در ادامه لیستی از 15 مورد دیگر از تعمیرگاه‌های کیش را به همراه آدرس و شماره تلفن آورده‌ایم تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار بدهیم. لازم به ذکر است؛ در صورتی که نمی‌خواهید خرابی ماشین و استرس آن سفر شما را خراب کند می‌توانید تور کیش از اصفهان را امتحان کنید و با بهترین قیمت سفر آرامش بخشی را تجربه کنید.

  1. باطری و لاستیک خودرو پاسارگاد

آدرس: کیش – بازار هرمز – غرفه 22

شماره تماس: 09129367800 – 07644451431

  1. کیش موتور

آدرس: کیش – شهرک صنعتی – میدان هرمز – خیابان میرمهنا

شماره تماس: 09347684426 – 09347684426

  1. تعمیرگاه کیش فورد

آدرس: کیش – شهرک صنعتی – بلوار ایران – میدان هرمز

شماره تماس: 09392910079

  1. تعمیرگاه اخلاقی

آدرس: کیش - شهرک صنعتی – بلوار میرمهنا

شماره تماس: 09163009476

  1. تعمیرگاه مرکزی ناصر

آدرس: کیش – روبروی آب و برف – کوچه مروارید – قطعه S2-9

شماره تماس: 09347691456 – 09125313200

  1. تعمیرگاه مصطفی

آدرس: کیش – بازار هرمز – غرفه 244 و 246

شماره تماس: 07644451971

  1. تعمیرگاه تخصصی کریم

آدرس: کیش – شهرک صنعتی2 – بلوار ایران

شماره تماس: 09105613742

  1. تعمیرگاه آبیدر

آدرس: کیش – درخت سبز – صنعت 3 – قطعه k11

شماره تماس: 09347682939

  1. تعمیرگاه اتو احسان

آدرس: کیش – درخت سبز – خیابان صنعت 2

شماره تماس: 09347681845

  1. تعمیرگاه اتو سرویس میامی

آدرس: کیش – درخت سبز – خیابان صنعت 1 – قطعه 25

شماره تماس: 07644473082

  1. تعمیرگاه اتو چکاپ مجید

آدرس: کیش – بازار هرمز – غرفه 258

شماره تماس: 07644451641

  1. تعمیرگاه ایرتویا

آدرس: کیش – بلوار ایران

شماره تماس: 07644422700

  1. تعمیرگاه جاسم

آدرس: کیش – شهرک صنعتی – فاز 5 – قطعه S12

شماره تماس: 07644441189

  1. تعمیرگاه جزیره

آدرس: کیش – بلوار ایران – روبروی هتل گلدیس – جنب نمایشگاه مرکزی

  1. تعمیرگاه کیش تکنیک

آدرس: کیش – مجتمع خدماتی ازناوزاده – طبقه زیرزمین

شماره تماس: 09347681194

  • saman dini
  • ۰
  • ۰

کیش همیشه یکی از مکان‌های تفریحی و جذاب برای سفر در ایران محسوب می‌شود که می‌توان هم به صورت شخصی و هم با تور به این جزیره دیدنی سفر کرد. اما یکی از مواردی که در زمان سفر اهمیت دارد محاسبه هزینه‌های سفر است. اگر برای شما هم سوال است که سفر به کیش با تور بهتر است یا به صورت شخصی ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا این دو نوع سفر را باهم از نظر هزینه‌های سفر و امکانات مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

سفر به کیش

نکات مهم سفر به کیش با تور یا شخصی

ممکن است بدانید که در برخی مواقع سال مانند؛ تعطیلات یا پاییز و زمستان که هوای کیش مناسب‌تر است استقبال بسیار زیادی برای سفر به این جزیره وجود دارد. به دلیل وجود شلوغی در این ایام رزرو بلیت هواپیما، رزرو محل اقامت، استفاده از تفریحات جزیره و غیره هم بسیار سخت است و هم به احتمال زیاد از هزینه بیشتری برخوردار است. اگر شما بخواهید شخصا همه امور را شخصا انجام دهید علاوه بر مشکلات متعدد و قیمت بالا ممکن است در نهایت به نتیجه نرسید و نتوانید در زمان مد نظر خود سفر کنید و یا اقامتگاه مناسب خود را پیدا نکنید.

انتخاب محل اقامت در کیش

یکی از اصلی‌ترین نکات سفر به کیش با تور یا به صورت شخصی انتخاب محلی برای اقامت است. اگر می‌خواهید با تور سفر کنید باید به این نکته توجه کنید که تور چه هتلی را برای شما رزرو خواهد کرد. برخی نکاتی که باید در مورد سنجش هتل ها مد نظر داشته باشید را در ادامه ذکر کردیم:

  • اسم هتل را جستجو کرده و نظر کاربران و مسافران قبلی هتل را بخوانید تا از کیفیت خدمات و اتاق‌های هتل مطمئن شوید.

  • هتل‌هایی که در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده‌اند از مکانیت بهتری برخوردارند.

  • عموما هتل‌هایی که سه ستاره و پایین‌تر هستند را برای اقامت انتخاب نکنید. به احتمال زیاد در این هتل‌ها مشکلات متعددی را تجربه خواهید کرد.

  • برخی از بهترین هتل‌های کیش: شایان، داریوش، پارمیس، سورینت، ترنج، فلامینگو و...

سفر به کیش با تور

در واقع سفر با تور هیچ کدام از مشکلاتی که بالا ذکر کردیم را ندارد. مثلا رزرو تور کیش از شیراز به شما این امکان را می‌دهد تا خدمات و امکانات مد نظر خود را انتخاب کنید و هزینه های سفر را به نحو مطلوبی کنترل کنید. رزرو تور نه تنها شما را از رزرو هتل و بلیط هواپیما و غیره راحت میکند، بلکه مزایای دیگری مانند ترانسفر فرودگاهی، تخفیفات جهت استفاده از مکان های دیدنی و تفریحی کیش و غیره را نیز دارد.

سفر به کیش با خودرو شخصی

سفر با خودرو نیز جذابیت‌های خودش را دارد به این صورت که می‌توانید از زیبایی ها و مناظر بین راه نیز لذت ببرید. اما در مورد سفر به کیش با خودرو باید بگوییم که شما می توانید با ماشین خود را به بندر چارک، بندر آفتاب و یا بندر لنگه برسانید و از آنجا با شناور خودرو خود را به جزیره کیش انتقال بدهید. اما از جمله معایبی که سفر با ماشین دارد؛ مدت زمان زیادی است که باید به رانندگی بپردازید. همچنین احتمالا هزینه سفر با خودرو شخصی بیشتر از بلیط هواپیما باشد.

هزینه‌های سفر به کیش با تور یا شخصی

هزینه‌های سفر شما در استفاده از تور احتمالا کمتر از هزینه سفر به صورت شخصی است؛ زیرا تورها به دلیل حجم بالای درخواست میتوانند هزینه های مناسب تری را لحاظ کنند. همچنین می دانید که بسیاری از آژانس های برگذارکننده تور امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی را نیز فراهم کرده‌اند. مورد دیگری که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم تخفیفات زیادی است که تورها برای استفاده از امکانات رفاهی تفریحی در اختیار شما قرار می دهند که این خود راه حلی برای کاهش هزینه های سفر به کیش است.

جزیره کیش

اما در صورتی که شما به صورت شخصی سفر کنید نیز می توانید در مسافرخانه‌ها، خانه‌های اجاره‌ای و غیره نیز اقامت کنید و به این صورت هزینه بالای اقامت در هتل را از مخارج سفر خود حذف کنید.

از دیگر مواردی که انتخاب تور به عنوان روش سفر می‌تواند موجب کاهش هزینه‌های سفر شما بشود، صبحانه رایگانی است که به صورت عموم تمامی تورها و هتل‌ها برای شما در نظر گرفته‌اند.

کاهش هزینه‌های سفر به کیش با تور یا بدون تور

اولین و مهم ترین نکته ای که می توانید به آن توجه کنید این است که در زمان‌های پیک سال به این جزیره سفر نکنید. در واقع در روزهای خنک سال مانند پاییز و زمستان و یا ایام نوروز سفر به کیش از پر هزینه‌ترین سفرها محسوب می‌شود. در این ایام علاوه بر قیمت بالای بلیط هواپیما، اقامتگاه‌ها و مکان‌های دیدنی و تفریحی خرید کردن نیز بسیار گران است. اما اگر شما در ایامی که متقاضی سفر به مراتب کمتر است به این جزیره سفر کنید، علاوه بر کاهش هزینه‌های کلی سفر می‌توانید خریدهای با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه نیز انجام دهید.

جزیره کیش دارای رستوران‌های بین المللی و رده بالایی است که به مراتب غذاهای آن‌ها از غذاخوری‌های محلی مبالغ بالاتری دارند. در صورتی که بخواهید هزینه‌های سفر خود را بهینه کنید، می‌توانید به جای انتخاب این رستوران‌ها برخی دیگر از رستوران‌های و غذاخوری‌ها با کیفیت و قیمت مناسب را انتخاب کنید.

به دلیل نداشتن وسعت چندان جزیره دیدنی کیش برخی از مسیرهایی که می‌خواهید بروید را می‌توانید پیاده طی کنید. زیرا هزینه تاکسی یا اجاره ماشین در کیش نسبتا بالاست در نتیجه می‌توانید برای مسیرهای کوتاه در هزینه‌های سفر از این راه صرفه جویی کنید. البته در صورتی که تور کیش از تهران را برای سفر انتخاب کنید، ترانسفر هتل به صورت رایگان تور دور جزیره برای شما برگذار میکند و شما می‌توایند تمامی مناطق دیدنی و گردشگری کیش را در این تور ببینید.

نتیجه گیری؛ سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی؟

همانطور که توضیح دادیم با توجه به زمان سفر، امکاناتی که شما می‌خواهید داشته باشید و علاقه شخصی در انتخاب نوع سفر، هرکدام از این دو راه می‌تواند به صرفه و جذاب باشد؛ اما در هر صورت سفر به کیش با تور برای شما کم دردسرتر و راحتتر خواهد بود. در صورتی که بخواهید سفری با هزینه مناسب و راحت را تجربه کنید تا مدتی فارق از مسئولیت‌های خودتان در سفر استراحت کنید، سفر با تور بهترین انتخاب برای شماست.

  • saman dini
  • ۰
  • ۰

 مسافرت به کیش می‌تواند یکی از بهترین خاطرات را برای ما بسازد. در حالت کلی مسافرت یکی از موضوعات مورد علاقه تمامی افراد است حالا اگر مقصد کیش باشد، هیجان و جذابیت بیشتری به وجود خواهد آمد.

شاید شما در رابطه با تفریحاتی که در کیش وجود دارد، اطلاعات کاملی نداشته باشید و حتی با یک برنامه ریزی نامناسب نتوانیم در زمان تعین شده از تمامی آن‌ها استفاده کنیم. به همین دلیل است که رزرو تور کیش از تهران به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل می‌شود.

یکی از قسمت‌های جالب این سفر خرید کردن است. در کیش عموما قیمت اجناس نسبت به جاهای دیگر کمتر است و این باعث می‌شود که خرید کردن در کیش مهم شود. حتی برخی از افراد اجناس فروشگاه خود را از کیش می‌خرند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند.

خرید لباس در کیش

حالا نکته مهمی که وجود دارد این است که چطور باید در کیش خرید کرد؟ طبیعتا در این جزیره هم مانند سایر شهرها، باید بهترین مغازه‌ها و مراکز فروش را با منسب‌ترین قیمت‌ها را بشناسیم تا به بهترین شکل عمل کنیم.

حتما الان به این فکر نمی‌کنید که اطلاعات شما کم است و شاید نتوانید بهترین خرید را انجام دهید. اصلا نیاز نیست نگران باشید. ما در این مطلب راهنمای جامعی در رابطه با خرید از جزیره کیش در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چگونه بهترین پوشاک را از کیش بخریم؟

حتما شما هم شاهد این مکالمه بودید که همه افراد به کسی که قصد سفر به کیش را دارد سفارش می‌کنند تا برای او هم خرید کند و لباس‌های خوب و ارزان با خود بیاورد. به نظر شما دلیل این کار چیست؟

تعداد زیادی پاشاژ و مرکز خرید در کیش وجود دارد که یکی از دلایل افزایش فروش تور کیش از شیراز می‌باشند. این مراکز خرید به قدری دارای تنوع هستند که شما می‌توانید هر نوع لباس و پوشاکی که می‌خواهید را با کمترین قیمت تهیه کنید.

علاوه بر تمامی این موارد سایر جذابیت‌های مراکز خرید جزیره زیبای کیش باعث می‌شود تا خریدی دل چسب و فراموش نشدنی داشته باشید. حتی ممکن است برخی از افراد تنها برای دیدن ظاهر پاساژها به آنجا بروند و قصد گردش داشته باشند.

شما هر برندی که بخواهید را می‌توانید در کیش پیدا کنید و باکیفیت‌ترین لباس‌ها را بخرید.

راهنمای خرید خوراکی در جزیره کیش

همانطور که از ابتدا به این موضوع اشاره می‌کنیم، قیمت تمامی اجناس در کیش مناسب‌تر است و خوراکی‌ها نیز از این قائده مستثنی نمی‎باشند. بهترین و مرغوب‌ترین قهوه، شکلات، کاکائو و ... را فقط می‌توانید در کیش پیدا کنید و این موضوع باعث شده تا بیشتر کافه داران این موارد را از کیش تهیه کنند.

البته لازم به ذکر است که شما شاید بتوانید این کیفیت بالا را در جای دیگری نیز پیدا کنید ولی قطعا نمی‌توانید با چنین قیمتی آن را بخرید چراکه در حالت کلی قیمت خوراکی‌های خارجی و مرغوب در کیش واقعا مناسب است.

مورد بعدی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم ادویه است. از همان زمانی که کاروان‌های عربی و هندی به این جزیره وارد شدند، کاشت ادویه رواج پیدا کرد و حال می‌توانید مرغوب‌ترین و خوش عطرترین آن‌ها را در جزیره کیش پیدا کنید.

صنایع دستی کیش کدام‌اند؟

یکی از رسم‌هایی که از گذشته وجود داشته این بود که فردی که به مسافرت می‌رود، معمولا، چیزهایی را به عنوان سوغاتی برای سایرین به همراه میاورد. خب صنایع دستی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سوغاتی است. حتی اگر قصد خرید سوغاتی را ندارید، می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید و برای خود خریداری نمایید.

کیش صنایع دستی جذابی دارد و افرادی که از تور کیش از اهواز استفاده می‌کنند، علاقه زیادی به آن‌ها دارند. در ادامه این صنایع دستی را معرفی خواهیم کرد.

باتوجه به ذوق و هنر مردم جزیره کیش صنایع دستی این جزیره به عنوان زیباترین موارد شناخته می‌شوند. گلیم سوزنی کیش را می‌توان به عنوان اولین مورد معرفی کرد. انواع سبدها با اندازه‌های متنوع و پارچه‌های گلابتون با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را با همین روش تولید کرده و زیباترین صنایع را به وجود می‌آورند.

مورد بعدی پادر شب است. یکی از پرطرفدارترین سوغاتی‌های کیش چادر شب است که مردم محلی آن را روی دار می‌بافند و به گردشگران ارائه می‌کنند. این چادرها کاربردهای زیادی دارند که هرکسی بسته به اینکه چه نیازی داشته باشد، از آن استفاده خواهد کرد. برای مثال می‌توانید به عنوان رومیزی زیبا یا روانداز مناسب و جذاب برای شب‌های تابستانی از آن استفاده کنید.

بوریا یا انوع حصیر گزینه بعدی است که به عنوان صنایع دستی کیش به آن اشاره خواهیم کرد. این حصرها از الیاف گیاهی درخت خرما بافته شده در نهایت به عنوان ماده اولیه برای ساخت سایر محصولات از آن‌ها استفاده می‌شود.

مورد آخری که به آن اشاره خواهیم کرد زدن طرح با حنا روی دست گردشگران است. حتما تا کنون طرح‌های زیبا و جذابی که بانوان این جزیره با حنا روی دستان خود می‌زنند را دیده‌اید. آن‌ها از این طرح‌ها استفاده می‌کنند تا یادگاری قشنگی برای گردشگران با جا بگذارند.

خرید لوازم برقی در کیش چگونه است؟

یکی از محصولاتی که خرید آن در کیش مرسوم است، لوازم برقی می‌باشد. شما می‌توانید انواع مارک‌های داخلی یا خارجی را در این جزیره پیدا کنید و از ضمانت نامه و خدمات پس از فروش آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. حتما می‌دانید که این خدمات چه قدر اهمیت دارد و می‌تواند به شما کمک کند.

یک نکته فوق مهم اینجا وجود دارد. همناطور که می‌دانید لوازم برقی معمولا هزینه‌ای برای گمرک دارند که در نهایت توسط خریدار پرداخت می‌شود ولی این لوازم در کیش از معافیت گمرکی برخوردارند و به همین دلیل قیمت پایین‌تری دارند. حتما قبل از اینکه به کیش سفر کنید قیمت لوازم مورد نیاز خود را بپرسید و با مقایسه قیمت‌ها متوجه اختلاف شوید.

به همین دلیل است که تعداد زیادی از تازه عروس و دامادها برای خرید وسایل جهیزیه خود به کیش رفته و با قیمت بسیار کمتری آن‌ها را تهیه می‌کنند. فقط باید به این نکته توجه کنید که برند مورد نظر در شهر شما نمایندگی داشته باشد تا در صورت بروز مشکل احتمالی بتوانید از خدمات آن استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

ما در راهنمای خرید از جزیره کیش شما را با تمامی مواردی که می‌توانید از این جزیره خریداری نمایید آشنا کردیم و تا حد امکان نکات مهم و ضروری را بیان نمودیم. نهایتا باید گفت که شما می‌توانید هرگونه محصولی که مدنظر دارید را از این جزیره تهیه نمایید و بهترین سفر را داشته باشید.

  • saman dini