تابلوبرق

  • ۰
  • ۰

معرفی مراکز خرید در جزیره کیش,آشنایی با مراکز خرید در جزیره کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از جذاب‌ترین، مهیج‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری ایران شناخته می‌شود. این جزیره یکی از مهم‌ترین شهرهای استان هرمزگان بوده و در کرانه‌های جنوبی خلیج فارس واقع شده است.

خیلی از افراد و گردشگران ایرانی و خارجی برای اینکه سفر راحتی را به کیش داشته باشند، از تورهای مختلف کیش استفاده می‎کنند. پس از ساکنین شهر تهران، بیشترین متقاضیان تورهای کیش را افراد ساکن مشهد تشکیل می‌دهند.

به همین دلیل است که انواع مختلفی از تور کیش از مشهد به وجود آمده است که قیمت و امکانات مختلفی را ارائه می‌کنند. هر گردشگری می‌تواند با توجه به امکانات و بودجه‌ای که دارد، یکی از انواع تور کیش از مشهد را انتخاب کرده و سفر خوبی را تجربه کند.

یکی از شرکت‌های ارائه دهنده تورهای کیش از مشهد، همسفر گشت است که تورهایی با قیمت‌ها و امکانات مختلفی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین هر کدام از تورهای مدنظر خود را رزرو نمایید.

معرفی مراکز خرید در جزیره کیش

یکی از جذاب‌ترین تفریحات در جزیره کیش، مراجعه به مراکز خرید است. این جزیره دارای مراکز خرید مختلفی است که گردشگران می‌توانند به آن‌ها مراجعه کرده و انواع کالای مختلف را خریداری کنند.

در این بخش شما را  با تعدادی از مراکز خرید در جزیره کیش آشنا خواهیم کرد:

بازار مرکز تجاری کیش

یکی از بزرگترین و زیباترین بازارهای جزیره کیش، بازار مرکز تجاری است. این بازار بیش از 20 سال است که در شرق جزیره کیش واقع شده و به دلیل نزدیک بودن به هتل‌ها و داشتن مراکز خرید متعدد، جزء پرطرفدارترین بازارهای کیش محسوب می‌شود.

بازار مرکز تجاری دارای 4 طبقه و 479 غرفه است که در آن‌ها محصولات و اجناسی در زمینه های لباس، ساعت، عینک، کیف و کفش، لوازم‌خانگی، لوازم الکترونیکی فروخته شده و خدمات مشاوره املاک ارائه می‌شود. هم‌چنین این بازار دارای یک رستوران گردان و چند کافی‌شاپ و فست فود نیز می‌باشد.

آدرس مرکز تجاری کیش: کیش، خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی، بازار مجتمع مرکز تجاری کیش

ساعات کار مرکز تجاری کیش: از 9 الی 13 و 17 الی 22:30

شماره تماس مرکز تجاری کیش: ۴۴۴۵۲۵۷۵ -۰۷۶

مرکز خرید دامون

به عنوان یکی از لوکس‌ترین بازارهای جزیره می‌توان به مرکز خرید دامون اشاره نمود. دامون 10 سال گذشته ساخته شده و دارای دو طبقه با زیربنای 13000 مترمربع، 98 غرفه تجاری و 10 غرفه خدماتی است.

درست است که این مرکز خرید از سایر مکان‌های تفریحی دور است ولی به علت نزدیک بودن به ساحل و داشتن رستوران‌های مختلف، طرفداران زیادی دارد. هم‌چنین دامون داری یک پیست اسکی روی یخ است که باعث شده به عنوان یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید شناخته شود.

معماری و نور پردازی این مرکز خرید به قدری جذاب است که افراد بدون قصد خرید هم به آن مراجعه می‌کنند تا از این مکان جذاب دیدن نمایند.

آدرس مرکز خرید دامون کیش: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون کیش

ساعات کار مرکز خرید دامون کیش: از 10 الی 14 و 18 الی 22:30

شماره تماس مرکز خرید دامون کیش: ۴۴۴۵۹۱۹۳ -۰۷۶

مرکز خرید مروارید

معماری مرکز خرید مروارید به سبک دوران هخامنشیان است که در کنار قیمت بسیار مناسب اجناس، باعث شده به یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید جزیره کیش تبدیل شود.

راهروهای این پاساژ که تعداد آن به 8 عدد می‌رسد با نام‌های جذاب ایرانی مانند پرسپولیس، آپادانا، آریا، تیسفون و … نام گذاری شده است. لازم به ذکر است که مرکز خرید مروارید دارای 12 درب خروجی نیز می‌باشد.

مساحت مروارید 29000 متر مربع بوده که در یک طبقه و در سال 1373 ساخته شده است. لوازم‌خانگی، پوشاک، لوازم‌آرایش و بهداشتی، وسایل آشپزخانه، اسباب‌بازی، مواد غذایی و ... محصولاتی هستند که در 208 غرفه آن فروخته می‌شوند.

حتی اگر قصد خرید ندارید پیشنهاد می‌کنیم به رستوران‌ها و کافی شاپ‌های موجود در این پاساژ زیبا سر بزنید و از موسیقی زنده شبانه نهایت لذت را ببرید.

مهم‌ترین شهرهای استان هرمزگان,بازار مرجان کیش,آدرس بازار پانیذ کیش

آدرس مرکز خرید مروارید کیش: کیش، بلوار مروارید، مرکز خرید مروارید کیش

ساعت کار مرکز خرید مروارید کیش: همه‌روزه از ساعت 9:30 صبح تا 13:30 و 17 تا 22:30

شماره تماس مرکز خرید مروارید کیش: ۴۴۴۵۸۸۸۸ -۰۷۶

بازار زیتون کیش

بازار زیتون دارای 7000 مترمربع و 108 واحد تجاری در دو طبقه است که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید جزیره کیش شناخه می‌شود. معماری این بازار به صورت زاویه دار بوده و نمایی زیتونی رنگ دارد.

مهم‌ترین مزیت بازار زیتون این است که قیمت اجناس آن بسیار ارزان‌تر از بسیاری از پاساژهای دیگر بوده و به مسافران این امکان را می‌دهد که بتوانند بهترین خرید را داشته باشند. هم‌چنین اگر به دنبال عطر و ادکلن با قیمت مناسب هستید، می‌توانید به زیتون مراجعه کنید.

توجه به این نکته ضروری است که اگر هدف سفر شما به کیش تنها خرید کردن بوده است، می‌توانید به این بازار و مراکز خریدی مانند مرکز تجاری کیش، پانیذ و پردیس ۱ و ۲ مراجعه کنید. برای اقامت نیز می‌توانید هتل پارسیان را انتخاب نمایید که فاصله کمی تا این بازارها دارد.

آدرس بازار زیتون کیش: کیش، خیابان فردوسی، بلوار ساحل، بازار زیتون

ساعات کار بازار زیتون کیش:از ساعت ۹ صبح الی 22

شماره تماس بازار زیتون کیش: ۰۷۶-۴۴۴۲۴۱۶۰

بازار پانیذ کیش

یکی دیگر از مراکر خرید کیش که در سال 1377 ساخته شده، بازار پانیذ است. این بازار دارای بیش از 200 غرفه در دو طبقه بوده و در خیابان فردوسی واقع شده است.

شما می‌توانید انواع لوازم‌خانگی، پوشاک، وسایل آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و مواد غذایی را از این پاساژ تهیه کنید و از نمازخانه، بانک، کافی نت، خودپرداز، رستوران و کافی‌شاپ برای رسیدگی به امور مالی و استراحت، استفاده نمایید.

خیل از گردشگران سوغاتی‌هایی مانند قهره یا شکلات را با قیمت مناسبی از این پاساژ خریداری می‌نمایند.

آدرس بازار پانیذ کیش: کیش، خیابان فردوسی، جنب هایپر مارکت

ساعات کاری بازار پانیذ کیش: از ۹ صبح تا ۲۲:۰۰ شب

شماره تماس بازار پانیذ کیش: ۴۴۴۲۰۰۲۵ -۰۷۶

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش با معماری جذاب و خیره کننده خود جزء قدیمی‌ترین بازارهای کیش است که دارای 260 واحد تجاری و مسکونی و آب نمایی به ارتفاع 50 متر بوده و با 420 پروژکتور نورپردازی شده است.

از جذابیت‌های این بازار می‌توان به نزدیکی آن به سواحل مرجانی و داشتن یک آکواریوم با 800 گونه ماهی و آبزی مختلف اشاره نمود.

آدرس بازار مرجان کیش: کیش، جاده جهان، بازار مرجان کیش

ساعات کار بازار مرجان کیش: از ۹ صبح تا ۲۲:۳۰ شب

شماره تماس بازار مرجان کیش: ۰۷۶-۴۴۴۴۲۰۹۰

منبع

  • ۰۱/۰۶/۲۹
  • saman dini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی