تابلوبرق

  • ۰
  • ۰

امروزه عینک آفتاب بخش جدا نشدنی از استایل افراد است و اگر برای شما هم جالب باشد که بدانید گران‌ترین عینک‌های آفتابی در دنیا را چه برندی تولید می‌کند و چرا انقدر گران هستند، خواندن این مقاله به شما کمک خواهد کرد. 

عینک آفتابی برند کارتیر (Cartier Paris)

برند کارتیر جز معروف‌ترین تولید کنندگان اکسسوری است. عموما عینک‌های آفتابی را از جنس تیتانیوم، پلاستیک، استات و غیره می‌سازند؛ اما برند کارتیر عینک افتابی خود را از طلای ۱۸ عیار می‌سازد که همین امر باعث می‌شود جز لوکس‌ترین و گران‌ترین عینک‌های آفتابی قرار بگیرد. حدود قیمت این عینک ۲۵۰۰۰ دلار است که حقیقتا مبلغ بسیار زیادی است. مدل‌های دیگری از عینک‌های آفتابی وجود دارد که در اطراف فریم عینک در حدود ۱۸۰ الماس کار شده است و جز گران‌ترین اکسسوری‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید.

عینک آفتابی برند لوگانو (Lugano)

در فریم طلایی این عینک از الماس صورتی ۸۵.۲ قیراطی استفاده شده است. این عینک در طرح پلنگی از الماس‌های ۵۹.۳ قیراطی زرد و سیاه استفاده کرده و به همین دلیل است که از گران‌ترین عینک‌های دنیا محسوب می‌شود. در واقع این عینک حدود ۲۷۰۰۰ دلار قیمت دارد. برند لوگانو در تلاش است تا برای ساخت عینک‌های خود از بزرگ‌ترین و خاص‌ترین سنگ‌ها استفاده کند و با استفاده از طراحان و حرفه‌ای و بسیار ماهر خود جایگاه ویژه‌ای در دنیا برای خود کسب کند.

عینک آفتابی گلد وود (Gold & Wood)

عینک‌های ساخته شده از چوب و طلا هنر دست طراحان و تولیدکنندگان برند گلد وود است. این برند برای ساخت عینک خود از چوب‌های بسیار ارزشمند و الیاف کربن استفاده می‌کند و قاب‌های طلا و چوب با طراحی اختصاصی گلد وود بسیار مورد توجه طرفداران اکسسوری‌های گران قیمت قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد عینک‌های گلد وود استفاده از ۱۲ نوع چوب ارزنده و قرار دادن ابریشم روی آن است. همچنین در طراحی این عینک‌ها از فیبر کربن، شاخ جامد و ۱۱۹ عدد الماس استفاده شده است که آن را در لیست گران قیمت‌ترین عینک آفتابی‌های دنیا قرار می‌دهد.

عینک آفتابی بولگاری (Bvlgari)

استفاده از طلا سفیر ۱۸ عیار، الماس و یاقوت کبود در ساخت عینک آفتابی‌های برند بولگاری از دلایل گرانی آن است. اما از دیگر ویژگی‌های عینک ۵۹۰۰۰ دلاری بولگاری استفاده از سایر جواهرات بر روی استات سیاه و جزئیات طلایی آن است. البته جالب است بدانید برند بولگاری به غیر از عینک آفتابی تولید کننده لباس، لوازم جانبی و جواهرات لوکس است.

عینک آفتابی لاکچریتور (luxuriator)

لاین تولید عینک آفتابی شرکت فرانکو در سال ۲۰۰۴ ایجاد شد. پیش از این شرکت فرانکو در آمریکا مشغول تولید کیف بود. عینک آفتابی‌های ساخت این شرکت دست ساز هستند و برای ساخت آن‌ها از الماس سنگ فرش در قاب فلزی طلایی یا سفید استفاده شده است. این عینک در شرکت فرانکو دارای نسخه میناکاری شده نیز می‌باشد. پوشش لنز این عینک دارای ویژگی‌هایی همچون ضد انعکاس بودن، فلاش آینه‌ای، فتوکروم و پلاریزه است.

عینک کارتیر (Cartier Panthers Points)

حتما شما هم نام کارتیه را تا به امروز در میان برندهای لوکس دنیا شنیده‌اید. این شرکت نام آشنا در حال تولید جواهرات، لوازم جانبی و ساعت است. این مدل از عینک که در شرکت کارتیه تولید شده است به دلیل طرح پلنگی آن به این نام شناخته می‌شود. احتمالا عینک‌های دیگر این برند تا به این حد گران نباشند؛ اما این مدل خاص به دلیل پلنگ خمیده‌ای که روی فریم آن طراحی شده و بسیار خاص می‌باشد، قیمت بالایی هم دارد. تنها پلنگ آن نمی‌تواند این عینک را در لیست گران قیمت‌ترین عینک آفتابی‌های دنیا قرار دهد؛ استفاده از طلای ۱۸ عیار، ۵۶۰ الماس تراشخورده و ۶۴۵ یاقوت کبود در ساخت این عینک است که این عینک را زیبا و لوکس کرده است. عینک کارتیه (Panthers) مورد توجه افراد ثروتمند و خانواده سلطنتی قرار دارد.

انواع برندهای عینک آفتابی گران قیمت در دنیا

عینک آفتابی شیلس (Shiels)

شرکت شیلز در کشور استرالیا بنا شد و مهم‌ترین و عجیب‌ترین اقدام آن‌ها صرف ۵ سال به جهت تولید زمرد‌های منحصر به فرد و برش و جلا دادن آن بود. فریم این عینک خاص از طلا ساخته شده و لنز آن از زمرد اصل است به همین دلیل هم بسیار گران قیمت است. به جهت کیفیت بالای تولید، این عینک در همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه ستاره‌های سینما و سوپر استارها قرار گرفت. قیمت این عینک حدود ۲۰۰۰۰۰ دلار است و از گران قیمت‌ترین عینک آفتابی‌ها در دنیا شناخته می‌شود.

عینک آفتابی دولچه گابانا (Dolce & Gabbana)

عینک آفتابی مدل Arise Collective DG2027B این برند از بهترین متریال ساخته شده است. فریم این عینک فلزی است اما در آن از طلا هم استفاده شده؛ همچنین مارک حک شده بر روی آن از الماس ساخته شده است. شیشه‌های این عینک آفتابی دارای محافظ UV است. قیمت این مدل عینک از برند دولچه گابانا ۳۸۳ هزار دلار است و به دلیل قیمت بالای آن عموما توسط افراد ثروتمند استفاده می‌شود.

عینک آفتابی چوپارد (Chopard)

این عینک آفتابی در سال ۲۰۱۲ در دبی برای اولین بار رو نمایی شد. یکی از مواردی که این عینک را  بسیار خاص کرده است، قرار گرفتن الماس‌های تراشخورده و خاص آن در فواصل خیلی نزدیک بهم هستند. این عینک آفتابی که در لیست گران قیمت‌ترین عینک آفتابی دنیا قرار دارد به قیمت ۴۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسد. از دیگر دلایل قیمت بالای این مدل استفاده از طلای ۲۴ عیار در ساخت فریم آن است.

عینک آفتابی بنتلی (Bentley Platinum)

برند بنتلی علاوه بر تولید ماشین در زمینه مد و فشن نیز بسیار مطرح است. عینک آفتابی تولید شده توسط این برند از گران قیمت ترین عینک آفتابی‌های دنیا است. این عینک در ابتدا با جنس بدنه پلاتین تولید شد که حتی از طلا نیز گران قیمت‌تر است. در حال حاضر این عینک در سه جنس بدنه طلای سفید و زرد و پلاتین تولید می‌شود و به بازار عرضه می‌گردد.

عینک آفتابی می‌باخ (Mayback The Diploma I)

این برند نزدیک به یک قرن است که در حال تولید عینک آفتابی می‌باشد و این عینک آفتابی تولید شده از این برند در لیست گران قیمت ترین عینک آفتابی های دنیاست. فریم این عینک از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و ۱۷۴ عدد الماس دست ساز جهت تزئین آن استفاده شده است. جالب است بدانید از این عینک آفتابی تنها ۵۰ عدد تولید شد.

سخن پایانی

اگر برای شما هم جالب باشد گران ترین عینک‌های دنیا کدامند و یا قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید می‌توانید با مطالعه این مقاله با برخی از آن‌ها آشنا می‌شوید

منبع

  • ۰۱/۰۶/۲۸
  • saman dini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی