تابلوبرق

  • ۰
  • ۰

جزیره کیش همیشه یکی از بهترین مقاصدی است که هر مسافری می‌تواند با انتخاب آن سفری بی‌نقص و فراموش نشدنی را تجربه نماید. طرفداران کیش فقط از ایرانیان نبوده و توریست‌های خارجی نیز برای دیدن از آن و تجربه تفریحات موجود در این جزیره، به آن سفر می‌کنند.

تفریحات آبی بی‌نظیری که در کیش وجود دارد باعث شده تا مسافرین تور کیش از تهران روز به روز بیشتر شوند و حتی از مدت‌ها قبل برای رزرو تور مورد نظر خود اقدام کنند. یکی دیگر از موضوعات جذاب در این جزیره، رستوران‌های با کیفیتی است که غذاهای دریایی را به بهترین شکل ممکن پخته و در اختیار مراجعه کنندگان و مسافرین قرار می‌دهند. رستوران رویال استار کیش یکی از همین رستوران‌های فوق العاده و تکرار نشدنی است که در این مطلب تصمیم داریم آن را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید در سفر خود از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید.

رویال استار کیش

معرفی رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار جزیره کیش در سال 1391 تاسیس شده است و جزو لیست بهترین رستوران های کیش بوده است. با این که جزء نوسازترین رستوران‌های جزیره کیش محسوب می‌شود با این حال طرفداران بسیار زیادی داشته و در این مدت کوتاه توانسته به خوبی معروف شود. شاید به جرئت بتوانیم این رستوران را جزء 10 رستوران برتر کیش بدانیم چرا که محبوبیت زیادی بین مسافرین و کیشوندان داشته و توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

این محبوبیت قطعا از کیفیت بالای غذاهای رستوران رویال استار می‌آید و تنوعی که در منوی این رستوران وجود دارد می‌تواند توجه هر فردی که در انتخاب غذا بسیار سخت‌گیر می‌باشد را نیز به خود جلب نماید. مطمئن باشید که مسافرین تور کیش از اصفهان مراجعه به این رستوران را در برنامه خود قرار خواهند داد.

یکی از ویژگی‌های جالب ظاهری رستوران رویال استار این است که دارای دو فضای سر بسته و سر باز می‌باشد و این تنوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید در هر شرایطی که دوست دارید غذای خود را میل نمایید. نگران ظرفیت این رستوران نباشید چرا که دارای ظرفیت 150 نفری می‌باشد که 100 ظرفیت به فضای بسته و 50 ظرفیت به فضای باز اختصاص دارد. فضای آزاد رستوران رویال استار، تراس بزرگی است که با تزئینات زیبایی که دارد می‌تواند لحظات خوش و آرامش بخشی را برای شما و خانوده یا دوستانتان به ارمغان آورد.

آشنایی با منوی رستوران رویال استار کیش

همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم، رستوران رویال استار دارای منو بسیار متنوعی است که توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرده است. این رستوران محبوب به عنوان یک رستوران ایرانی اروپایی شناخته می‌شود که با منوی مناسبی که دارد می‌تواند پذیرای گردشگران خارجی نیز بوده و کیفیت و تنوع بسیار بالایی را به آن‌ها ارائه دهد.

به عنوان یکی از نقاط قوت باید به این اشاره کنیم که تمامی پرسنل این رستوران به دو زبان فارسی و انگلیسی مسلط بوده و بدون هیچ مشکلی می‌توانند از تمامی مراجعه کنندگان پذیرایی نمایند.

علاوه بر تنوع بالای منو که به آن اشاره کردیم باید به کیفیت مثال زدنی آن نیز اشاره کنیم. سرآشپزانی حرفه‌ای در این رستوران فعالیت می‌کنند که باعث شده تا بتوانید انواع غذاهای ایرانی، خارجی، دریایی، و … را سفارش داده و از کیفیت و مزه افسانه‌ای آن‌ها لذت ببرید.

در کنار منوی غذای بی‌نقصی که برای ناهار و شام مورد استفاد هستند، می‌توانید منوی کافی رستوران را نیز مشاهده کنید و برای صبحانه، عصرانه و یا پیش غذا و دسر خوشمزه از آن استفاده کنید. هر نوع نوشیدنی که بخواهید نیز می‌توانید سفارش داده و از آن لذت ببرید.

برای مشاهده کامل منو رستوران رویال استار، اینجا کلیک کنید.

امکانات رستوران رویال استار کیش

در این بخش تصمیم داریم تا شما را با سایر امکانات رستوران رویال استار آشنا نماییم. اولین نکته‌ای که باید بیان کنیم، اجرای موزیک زنده در این رستوران است. این خیلی جذاب است که بتوانید در کنار غذاهای خوشمزه، از موزیک زنده نیز لذت ببرید و لحظات خوشی را بگذرانید.

علاوه بر این موضوع با ورود به رستوران رویال استار می‌توانید به صورت رایگان از اینترنت استفاده نمایید و هیچ مشکلی از این نظر نداشته باشید. پارکینگ بزرگ این مجموعه نیز یکی دیگر از امکاناتی است که رستوران رویال استار برای مشتریان خود فراهم کرده تا به راحتی بتوانند خودروهای خود را پارک نمایند.

آدرس رستوران رویال استار جزیره کیش

موقعیت مکانی رستوران رویال استار بسیار مناسب است و به راحتی و با هر وسیله نقلیه عمومی یا خصوصی می‌توانید به این رستوان مراجعه نمایید. برای مراجعه به رستوران رویال استار باید به فاز یک صدف رفته و از آن‌جا وارد مجتمع بساک شوید. سپس به طبقه سوم مراجعه کرد و در غرفه 39 می‌توانید رستوران رویال استار را مشاهده نمایید.

برای همانگی بیشتر می‌توانید با شماره 07644454071 تماس بگیرید.

کلام آخر

در این مطلب شما را با تمامی نکاتی که در رابطه با رستوران رویال استار وجود دارد آشنا کرده و تلاش کردیم تا آگاهی شما را برای مراجعه به این رستوران بی‌نظیر افزایش دهیم. امیدواریم از غذاهای لذیذ این رستوران نهایت لذت را ببرید.

  • ۰۱/۰۸/۲۳
  • saman dini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی