تابلوبرق

  • ۰
  • ۰

جزیره توریستی و تفریحی کیش در تمام روزهای سال و به‌ویژه فصل پاییز و زمستان، مقصد اصلی بسیاری از مسافران داخلی و حتی گردشگرانی از کشورهای همسایه است. به‌همین دلیل وجود تعداد زیادی هتل با امکانات و محدوده قیمت‌های مختلف در آن طبیعی به ‌نظر می‌رسد.

هتل داریوش در کیش نیز یکی از بزرگترین مکان‌های اقامتی این جزیره زیبا است که قصد داریم در این مطلب به معرفی آن بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل داریوش در کیش

هتل داریوش یک اقامتگاه 5 ستاره و مجلل در ضلع شرقی جزیره واقع شده و با قرار گرفتن در زمینی به مساحت 12 هکتار، امکانات متنوعی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. ساحل اختصاصی آن، فرصت لذت بردن از دریای آرام خلیج فارس را بدون هیاهوی سایر گردشگران در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل داریوش

این هتل که خدمت‌رسانی به مسافران جزیره را از سال 1382 آغاز کرده است، معماری و ظاهری شبیه به کاخ‌های آپادانا و تچر در تخت جمشید دارد. این دو کاخ مهم و باستانی به داریوش بزرگ تعلق داشتند؛ به‌همین سبب وجه تسمیه هتل با معماری آن دو بنا ارتباطی مستقیم دارد.

علاوه‌ بر معماری خاص و داشتن ساحل اختصاصی، فاصله هتل داریوش از فرودگاه جزیره و تفریحات آبی آن بسیار کم است. پس اگر با تور کیش از تهران راهی سواحل نیلگون خلیج فارس هستید، اقامت در هتل داریوش در کیش بهترین لحظات را می‌تواند برایتان به ارمغان آورد.

جالب است بدانید هتل داریوش در کیش را به اسم موزه کیش نیز می‌شناسند چون بازتابی از تمدن و فرهنگ ایران باستان است. با پا گذاشتن داخل لابی این هتل و اقامت در آن، حس و حال متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

مدیران این هتل در سال 1395 و با هدف ایجاد آسایش و آرامش بیشتر برای مسافران خود، دست به بازسازی آن زدند که در نتیجه این تعمیرات، هتل داریوش در حال حاضر 190 اتاق مختلف دارد. در ادامه به معرفی کلی اتاق‌های این هتل و امکانات آن‌ها خواهیم پرداخت.

امکانات هتل

هتلی که توانسته باشد امتیاز 5 ستاره را از آن خود کند، قطعا از امکانات و خدمات رفاهی سطح بالایی برخوردار است. شاید نوع این امکانات در هتل داریوش با سایر موارد اقامتی کیش مشابه باشد، اما در کیفیت ارائه خدمات آن تفاوت‌های اساسی وجود دارد.

بخشی از امکانات هتل داریوش در کیش به شرح زیر هستند:

  • مجموعه ورزشی مجهز از جمله سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، زمین تنیس و زمین بیسبال

  • داشتن سالن ماساژ تایلندی و آسیایی

  • استخر روباز زیبا که مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز از آن استفاده کنند.

  • دو رستوران بزرگ که با منویی متنوع و جذاب، غذای مورد علاقه همه مهمانان را سرو می‌کنند.

  • سه کافی شاپ مجزا.

  • پارک اختصاصی دلفین‌ها، باغ پرندگان و باغ گل‌ها

  • ترنسفر فرودگاهی رایگان، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، بوفه صبحانه متنوع و رایگان، آرایشگاه، خشکشویی و بسیاری دیگر از امکانات رفاهی.

اتاق‌ها

اگر شما نیز مسافر تور کیش از اصفهان هستید و هتل داریوش را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از بین 190 اتاق آن انتخاب کنید که براساس امکانات و قیمت خود در دسته‌های مختلف زیر قرار می‌گیرند.

اتاق های هتل داریوش

1. اتاق‌های معمولی

اتاق‌های معمولی هتل که یک، دو یا سه تخته بوده از امکانات معمولی معرفی شده در بالا برخوردار بوده و منظره بعضی از آن‌ها رو به دریا و تعدادی نیز به‌ سوی باغ داخلی محوطه است.

2. اتاق‌های کابانا

این نوع اتاق‌ها علاوه ‌بر موارد بالا، امکانات ویژه‌ای مانند حمام سانروف یا بدون سقف، اینترنت پرسرعت ویژه و بوفه نهار رایگان دارند. قیمت اتاق‌های کابانا در هتل داریوش در کیش بیشتر از اتاق‌های معمولی است.

3. سویت‌های مجلل

نوع دیگری از اتاق‌های هتل داریوش، سویت‌های لوکس هستند که خدمات بیشتری مانند سیستم‌های صوتی، تصویری فوق‌العاده باکیفیت، اتاق خواب و نشیمن جدا و فضای بزرگتری را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

آیتم‌هایی مانند سرویس خواب، مینی یخچال، سرویس بهداشتی و حمام، مبلمان، تهویه مناسب، تلویزیون، مینی بار و چای‌ساز در بین همه اتاق‌ها مشترک است. اما بعضی از اتاق‌ها بسته به دسته‌ای که در آن قرار می‌گیرند، از امکانات بیشتری برخوردار هستند.

در مورد قیمت اتاق‌های هتل داریوش در کیش هم باید بگوییم از شبی3.100 میلیون تومان برای ارزان‌ترین اتاق یعنی اتاق دو تخته کابانا در محوطه باغ شروع می‌شود و به 10.800 میلیون تومان برای یک شب اقامت در سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا می‌رسد.

با توجه به این‌که قیمت‌ها در اوقات مختلف سال متفاوت خواهند بود، برای اطلاع دقیق‌تر با هتل تماس بگیرید.

آدرس هتل داریوش در کیش

کیش، میدان داریوش، هتل بزرگ داریوش کیش

سخن نهایی

ماهیت توریستی بودن جزیره کیش، عروس خلیج فارس باعث شده است بسیاری از سرمایه‌گذاران خصوصی و دولتی تصمیم به ساخت اقامتگاه‌ها و هتل‌های گوناگون در آن بگیرند که هر کدام از نظر امکانات متفاوت با دیگری هستند.

در این هتل داریوش در کیش توانسته است مانند آینه‌ای قسمتی از تاریخ کشورمان را در معماری متفاوت و بی‌نظیر خود منعکس کند. این هتل لوکس و 5 ستاره امکانات رفاهی و تفریحی گوناگونی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند و در مطلب بالا سعی کردیم بخشی از آن‌ها را به همراه اتاق‌های متفاوت این هتل معرفی کنیم.

  • ۰۱/۰۶/۱۹
  • saman dini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی